  • Data: 2024-01-25 19:31:29
    Temat: Re: wypadek z wodzisławia
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2024 o 11:34, J.F pisze:

    > trup i wysokie prawdopodobienstwo sprawstwa zdarzenia, to zagrozenie
    > karą cos chyba do 8 lat, OIDP.

    To dlaczego nie zatrzymali majtczaka? Tylko proszę bez jaj że nie
    wiedzieli że to samochody z jednego wypadku. Kulsony może i bywają
    głupawe, ale było ich tam kilkunastu i wszyscy z maturami. Niemożliwe
    żeby do losowego wypadku przyjechało kilkunastu klinicznych debili z
    maturami, orzeczeniami o uposledzeniu w stopniu znacznym i jednocześnie
    będącymi funkcjonariuszami.

    > Przy czym nawet nie wiem czy zatrzymali, bo najpierw trafił do
    > szpitala, potem "postawiono zarzuty" (gdzie - na komendzie?),
    > a prokurator nie wiemy czy aresztował.
    >
    > https://tvn24.pl/katowice/wodzislaw-slaski-tragiczny
    -wypadek-zginelo-trzech-nastolatkow-nagranie-z-monit
    oringu-7725215

    Ale "na 48" chyba zatrzymali.

    --
    Shrek