  • Data: 2005-03-16 00:59:23
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    news.tpi.pl wrote:

    > z twoim linuxe to sie nie zdziw kiedys... moze nie wirus ale ktos sprytny
    > moze twojego dziurawego dzidziusia zgwalcic...nieumiejetnie administrowany
    > linux jest bardzije niebezppieczny niz windows...

    ...napisał 'fachowiec' który nawet nie potrafi odpowiadać właściwej
    osobie na właściwy list, ani też pisać poprawnie po polsku.

    > wez regulamin i koniec gadki !! nawet jesli placisz 100tys zl miesiecznie
    > mozesz wymagac tylko tyle ile napisane jest w egulaminie i umowie, koniec
    > kropka

    Regulamin gwarantuje 24h/dobę oraz mówi, co się dzieje w przypadku
    awarii. A to były 'planowe wyłączenia'.

    ATSD to w sumie za złe operatorowi nie mam: kwestia jest - jak pisałem -
    zasadniczo akademicka, Tylko tylko, że będę naciskał, żeby informacje o
    planowanych 'awariach' rozsyłali pocztą.