  • Data: 2005-03-16 02:05:22
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    bolo wrote:

    > dla Twojej informacji drogi BMP(bARDZO mADRY cZLOWIEKU) wiem co to linux
    > itd, (a sadzac po twojej wypowiedzi "poznalem go troche wczesniej niz Ty,
    > razem z unixem mniej wiecej)

    Jaaaaasne. Zaraz potem, jak wynalazłeś internet i pomogłeś zbudować
    komputer Apple?

    > po prostu nie jestes na tyle wazny zeby chcialo
    > mi sie dla ciebie likac w naglowki,

    Baju-baju - a odpowiadać ci się chciało?

    > poza tym, skoro nie zauwazyles to
    > spiesze wyjasnic ze wirusy itd byly tylko uogolnieniem "problemow na jakie
    > napotyka uzytkownik"

    Tak, tłumacz się teraz. Może rzecznikiem rządu zostaniesz - tam
    umiejętność tłumaczenia, że to, co pomiedziałeś, nie jest tym, co
    powiedziałeś, się bardzo przyda.

    > dupa jasiu

    Miło, że się wreszcie przedstawiłeś.

    > skoro jak Twierdzisz placisz wiecej niz 50czyli:
    > a) pewnie jakis dsl albo inne gowno za kilkaset zlotych (zakladam ze nie
    > burzyles sie tak ze placisz wiecej niz 50zl placąc 90zl), wiec nadal kwota
    > "na poziomie groszowym" i burzysz sie z powodu urazonej dumy czyli o bzdury

    Póki co to awanturujesz się ty - jakby moje pytanie było dla ciebie
    jakimś zagrożeniem. Ciekawe, dlaczego....

    > b1) placisz powyzej 1000zl, wiec albo kradniesz lacze zajmujac sie
    > prywatnymi spr. w trakcie pracy i to nie Ty placisz (bo nie sadze zeby do
    > Twoich obowiazkow w pracy nalezalo kupowanie komp. na allegro

    Do twego pustego łba ne przyszło, że np. mógłbym pracować u kogoś, kto
    by mi na to pozwalał?

    > b2) placisz powyzej 1000zl z wlasnej kieszeni wiec stac Cie na dorzucenie
    > tych paru tysiecy do kompa, a byc moze oszczedziles sobie nerwow bo wielu

    To, że stać by mnie było na prom kosmiczny nie znacyz, że kupowałbym
    taki pojazd do podróży z Warszawy do Krakowa.

    [ciach]

    > aaaa wlasnie sobie przypomnialem ze chodzilo o kompa za 200zl biedaku
    > zajrzyj na www.device.pl

    Sam tam zajrzyj - nie ma tam tego, czego chcę, matole. Nawet pomijając
    kwestię ceny.