  • Data: 2005-03-17 01:16:28
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> popełnił 16 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:slrnd3g1td.545.pipene-news@beast.tu.kielce.pl:

    > Ja natomiast polecalbym Ci przeczytanie tego co napisales jeszcze raz.
    > W jakim to jest jezyku? (:

    Przeczytaj jeszcze raz post przedpiścy, i weź pod uwagę to CO napisał,
    nie to co chciał zapewne napisać.
    Teraz przeczytaj mój i powiedz, czy moje pytania są zasadne.

    BTW ja tam nie uważam linuksa za wirusa, dzialanie dowolnego wirusa i
    linuksa uruchomionego pod win3,11 zdecydowanie jest odmienne ;)))

    --
    pozdro
    poreba