  • Data: 2005-03-15 17:09:16
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Tue, 15 Mar 2005 17:08:57 +0100,
    news.tpi.pl <r...@S...pl> screamed:

    > a co mowi regulamin, pewnie jest tam zapis ze przerwy moga trwa cod 48h, tzn
    > usuwanie awarii...
    > zamiast sie czepiac docen ze cos rozbudowuja i o tym informuja, a strona z
    > awariami jest po to zeby na nia zagladac...

    Ze sie doczepie, Ty tez czasami miewasz awarie bez ostrzezenia... (-;

    Artur

    ps. Ty czyli serwer newsowy TPI.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 18:08:46 user up 10551 days, 6:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Atheism is a non-prophet organization.