  • 1. Data: 2008-03-24 22:00:18
    Temat: wymeldowanie tymczasowe
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Witam!
    Sytuacja taka,
    Syn Pani A wyjechal do Angli na 2 lata, nie wymeldowal sie,
    Pani A poszla do wydzialu medlunku w urzedzie miejskim wylmkeldowac
    tymczasowo syna
    by ni emial klopotow z wku (kategorai A), w urzedzie miejskim powiedziano ze
    nie wymelduja
    pokini ebedzie mial zalatwionych spraw w wku (czyli odbyta sluzbe) czy tak
    moga ? Czy maja obowiazek to zrobic, i pytanie podobne tylko wtedy gdy sam
    zainteresowany (syn) idzie do urzedu miejsckiego a nie matka.
    Prosze o konkretne podtsawy prawne.
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2008-03-24 22:48:59
    Temat: Re: wymeldowanie tymczasowe
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    [cut]

    Taki wyjazd syn powinien zglosic do WKU.

  • 3. Data: 2008-03-24 22:53:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Troll wrote:
> [...]
    > tak moga ? Czy maja obowiazek to zrobic, i pytanie podobne tylko wtedy
    > gdy sam zainteresowany (syn) idzie do urzedu miejsckiego a nie matka.

    głupie tłumaczenie biurwy.

  • 4. Data: 2008-03-24 23:11:30
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości
    >
    > [cut]
    >
    > Taki wyjazd syn powinien zglosic do WKU.

    jak zadzwonil do wku oni powiedzieli ze trzeba isc do wydzialu mendudnku
    pokjsc i sie wymedlowac tymczasowo.

    P.

  • 5. Data: 2008-03-24 23:14:22
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > głupie tłumaczenie biurwy.

    czy ma zasrany obowiazek wymeldowac i prosze o podstawe prawna i
    odpowiezilanosc karna biurwy za takie utrudnienia, bo ja
    nie chce sie dac zbywac pizdzie, a wqiem ze Ty jestes z tych grupowiczow co
    konkrewnite mowia. A moim zdaniem skoro prawo karze za niewymedlowani esie
    to utrudnianie tego jest raczej sprzeczne z ustawa glowna. Bo to jawna
    bezczelna sprzecznosc.

    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2008-03-24 23:14:57
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    > Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jak zadzwonil do wku oni powiedzieli ze trzeba isc do wydzialu mendudnku
    > pokjsc i sie wymedlowac tymczasowo.
    >
    > P.

    sorry za bezsensownie zbudowane zdania ale swieta sa :)) %

  • 7. Data: 2008-03-25 00:07:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Troll wrote:

> [...]
    > co konkrewnite mowia. A moim zdaniem skoro prawo karze za niewymedlowani
    > esie to utrudnianie tego jest raczej sprzeczne z ustawa glowna. Bo to

    ustawa o ewidencji ludności

    Art. 15.

    3. Osoba, która wyjeżdża za granicę na okres dłuższy niż 2 miesiące,
    jest obowiązana zgłosić swój wyjazd oraz powrót właściwemu ze względu na
    miejsce pobytu stałego organowi wymienionemu w ust. 1. Zgłoszenia
    wyjazdu dokonuje się najpóźniej w dniu opuszczenia dotychczasowego
    miejsca pobytu, a zgłoszenia powrotu - najpóźniej przed upływem czwartej
    doby, licząc od dnia powrotu.

    zapewne ktoś ci podrzuci paragraf co do kary.
    Na pewno przysługuje ci skarga na działanie urzędnika.
    Z tym że "mamie" nie przysługuje prawo wymeldowania cię w innym trybie
    niż administracyjnym lub posiadając pełnomocnictwo (hmm, chyba).

    Ot tak sobie przyjść i wymeldować cię nie może, tak samo jak ty nie
    możesz wymeldować kolegi.

  • 8. Data: 2008-03-25 07:58:11
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > administracyjnym lub posiadając pełnomocnictwo (hmm, chyba).
    >
    > Ot tak sobie przyjść i wymeldować cię nie może, tak samo jak ty nie możesz

    czyli jak ja pojde to musi to wykonac koniec i kropka?
    A orientujesz sie jakie dokumenty ze soba zabrac ?
    I czy musze miec w anglii staly adres i go podac skoro moge nawet nie
    wiedziec gdzie dokladnie bede?
    P.

  • 9. Data: 2008-03-25 08:00:07
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    > Pani A poszla do wydzialu medlunku w urzedzie miejskim wylmkeldowac
    > tymczasowo syna

    Zaświadczenie z WKU itp. nie jest wymagane wg. mojej wiedzy.
    Pytanie czy osoba nie ma przypadkiem obowiązku wymeldoać się osobiście, w
    przypadku zameldowania nie musi być osobiście?
    Zawsze może matka go wymeldować w drodze dec. administracyjnej. Tyle, że
    może mu zrobić problem, bo by wyszło, że on nie dopełnił obowiązku, a więc
    popełnił wykroczenie.

  • 10. Data: 2008-03-25 08:02:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał
    > pokjsc i sie wymedlowac tymczasowo.

    Nie ma wymeldowania tymczasowego. Po prostu jest zgłoszenie wyjazdu.