  • 1. Data: 2008-03-24 16:25:22
    Temat: Skad wziasc mapke gruntu/plan budynku
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Witam, prosze o pomoc w nastepujacej sprawie:

    moja mama ma na wlasnosc stary poniemiecki dom (otrzymany w spadku) polozozony
    na osiedlu takich samych domkow. Chcemy postawic tam dobudowke w ktorej w
    przyszlosci planujemy zamieszkac.

    Skad mozna wziasc plan budynku i mapke gruntu? W akcie notarialnym i wypisie
    z ksiegi wieczystej nic takiego nie ma. Czy jest mozliwe uzyskanie ww. w
    wydziale geodezji mojego miasta lub sadzie ksiag wieczystych zapisanym w
    akcie notarialnym?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    --
    Kaziu

  • 2. Data: 2008-03-24 16:56:31
    Temat: Re: Skad wziasc mapke gruntu/plan budynku
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał

> [...]
    > uzyskanie ww. w wydziale geodezji mojego miasta lub sadzie ksiag
    > wieczystych zapisanym w akcie notarialnym?

    Mapkę za parę złotych dostaniesz w starostwie (wydział geodezji,
    ewidencji nieruchomości czy jakoś tak). Nie wiem do czego
    potrzebujesz planu budynku, jeśli do prac projektowych do żadne
    historyczne rysunki i tak się nie nadadzą, projektant będzie
    musiał zinwentaryzować to co jest obecnie.