  • 1. Data: 2005-12-15 13:31:52
    Temat: wymeldowanie - b.pilna pomoc potrzebna!
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Dzień dobry

    Kupuje mieszkanie - sprzedawca na 1 dzień przed podpisaniem umowy bankowej
    i notarialnej stwierdził że nie może wymeldować dzieci (jest po rozwodzie)
    bo z żoną się nie umie dogadać.

    Co mam robić??? Czy kupując mieszkanie z zameldowanymi dziećmi będę miał
    jakieś problemy? Proszę o radę (nie znam się na prawie)

    Olek

  • 2. Data: 2005-12-15 13:38:32
    Temat: Re: wymeldowanie - b.pilna pomoc potrzebna!
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "olo2" <j...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Co mam robić???

    Te dzieci będą tam z tobą mieszkać?

  • 3. Data: 2005-12-15 13:44:16
    Od: "RBS" <r...@i...pl>

    NIE KUPUJ ! ! ! ! ! ! !

    ZOSTANIESZ Z DZEIĆMI = SPRZEDAJĄCEGO DO KOŃCA ŻYCIA I O JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ
    i tylko TO TYLE ................

  • 4. Data: 2005-12-15 13:55:09
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    RBS wrote:

    > NIE KUPUJ ! ! ! ! ! ! !

    Eee tam nie kupuj. Zaznaczyc w umowie, ze kupujesz razem z zameldowanymi
    dziecmi do wlasnego rozporzadzenia a ze oni zrzekaja sie praw do dzieci.
    Aha i domagaj sie obnizenia ceny - powiedzmy 2500 zlotych za kazdy
    miesiac karmienia tych dzieci. Jak sa mlode, to moze sie okazac, ze musi
    ci doplacic... A jego i tak policja zamknie, bo sprzedawac wlasnych
    dzieci nie wolno...

    ;)

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 5. Data: 2005-12-15 14:05:24
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    RBS napisał(a):
    > NIE KUPUJ ! ! ! ! ! ! !
    >
    > ZOSTANIESZ Z DZEIĆMI = SPRZEDAJĄCEGO DO KOŃCA ŻYCIA I O JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ
    > i tylko TO TYLE ................
    >

    > Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    Jak mówiła miła Pani z US w Chrzanowie

    "Każdy odpowiada za siebie".

    Ja mieszkanie sprzedałem "wraz z zameldowaną"
    całą swanajbliższą rodziną..

    Inic sie złego nie stało, wymeldowalićmy się po sprzedaży,
    a i miła pani z urzedu nie robiła ZADNYCH problemów przy wymeldowywaniu,
    choć przedtem robiła.

    Upewnij się, że sprzeajacy ma praw sprzeać i zadecyduj, czy chesz
    rysykować ewentualnie trochę utarzcek z mamusią dzieci,
    przy "administracyjnym wymeldowaniu".
    Urząd na twój wniosek sam wymelduje dzieci...

    Mozesz oczywiście poczekać z zakupem i zaproponować
    sprzedawcy by złożył wniosek do urzędu o wymeldowanie
    i dopłacić jak już wymelduje...

    Sam oceń komu bardziej zależy na zcasie i swoje ryzyko..

    W bajki, że zameldowane dzieci bedą z toba mieszkać - nie wierz..
    to XX wieczny przesad.....

    Bogusław

  • 6. Data: 2005-12-15 14:05:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu RBS porozsypywal nastepujace haczki:
    > NIE KUPUJ ! ! ! ! ! ! !
    >
    > ZOSTANIESZ Z DZEIĆMI = SPRZEDAJĄCEGO DO KOŃCA ŻYCIA I O JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ
    > i tylko TO TYLE ................
    Naucz sie cytowac, odpowiadaj na wlasciwe posty i nie "krzycz".
    I nie gadaj glupot. Takie dzieci mozna wymeldowac, trzeba tylko ciut
    wiecej sie nachodzic po urzedach. Zameldowanie nie daje zadnych praw do
    mieszkania. Bylo juz o tym na grupie

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-12-15 14:35:09
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Sam oceń komu bardziej zależy na zcasie i swoje ryzyko..
    >
    > W bajki, że zameldowane dzieci bedą z toba mieszkać - nie wierz..

    Boguslaw ma racje. Kup "z dziecmi" - tym sie nie przejmuj. Po czym udaj sie
    do urzedu gminy/miasta i zloz wniosek o wymeldowanie - tylko to dopiero po
    zakupie - wtedy bedziesz mogl wystepowac jako strona. Zostanie wszczete
    postepowanie administracyjne, ktore doprowadzi do wymeldowania tych dzieci.

    Pozdro.,

    F.

  • 8. Data: 2005-12-15 22:29:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "olo2" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Czym się przejmujesz. Sprawdź w księdze wieczystej, że dzieci nie maja
    prawa tam przebywać i już. Po kilku dniach sprawdzisz, że w mieszkaniu
    są zameldowane osoby, które nie mieszkają i masz dwa wyjścia. Albo
    podjąć procedurę administracyjnego wymeldowania (6 miesięcy muszą nie
    mieszkać), albo złożyć doniesienie o niedopełnieniu obowiązku
    meldunkowego bo to wykroczenie.

  • 9. Data: 2005-12-17 15:43:29
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Co ciekawe, w jednych urzedach rodzic może się wymeldować jednoczesnie z
    niepełnoletnim dzieckiem bez zgody drugiego
    rodzica, a w drugich nie może.
    Ot biurewska interpretacja prawa.
    JaC