    From: "Fil" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie - b.pilna pomoc potrzebna!
    Date: Thu, 15 Dec 2005 15:35:09 +0100

    Użytkownik "boguslaw" <b...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:dnrsp5$vv2$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    DŁUŻEJ

> [...]
    > a i miła pani z urzedu nie robiła ZADNYCH problemów przy wymeldowywaniu,
    > choć przedtem robiła.
    >
    > Upewnij się, że sprzeajacy ma praw sprzeać i zadecyduj, czy chesz
    > rysykować ewentualnie trochę utarzcek z mamusią dzieci,
    > przy "administracyjnym wymeldowaniu".
    > Urząd na twój wniosek sam wymelduje dzieci...
    >
    > Mozesz oczywiście poczekać z zakupem i zaproponować
    > sprzedawcy by złożył wniosek do urzędu o wymeldowanie
    > i dopłacić jak już wymelduje...
    >
    > Sam oceń komu bardziej zależy na zcasie i swoje ryzyko..
    >
    > W bajki, że zameldowane dzieci bedą z toba mieszkać - nie wierz..

    Boguslaw ma racje. Kup "z dziecmi" - tym sie nie przejmuj. Po czym udaj sie
    do urzedu gminy/miasta i zloz wniosek o wymeldowanie - tylko to dopiero po
    zakupie - wtedy bedziesz mogl wystepowac jako strona. Zostanie wszczete
    postepowanie administracyjne, ktore doprowadzi do wymeldowania tych dzieci.

    Pozdro.,

    F.