  • 1. Data: 2006-04-07 11:35:31
    Temat: wymeldowanie
    Od: "Voytas" <p...@w...pl>

    czy właściciel mieszkania własnościowego (w tym wypadku moja teściowa ) moze
    wymeldować mnie z pobytu stałego, sama bez mojej zgody ?
    i co bedzie jesli w dalszym ciągu sie nie zgodzę ?
    danuta

  • 2. Data: 2006-04-07 12:17:49
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Voytas wrote:
    > czy właściciel mieszkania własnościowego (w tym wypadku moja teściowa ) moze
    > wymeldować mnie z pobytu stałego, sama bez mojej zgody ?

    Zasadnicze pytanie: a gdzie mieszkasz?

  • 3. Data: 2006-04-07 12:49:58
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    aby dokonac wymeldowania musisz złożyć specjalny wniosek w Urzędzie Miejskim
    i podpisać sie pod nim, po tj czynności masz około tygodnia aby zameldować
    się w innym miejscu, tak wiec NIKT nie może tego zrobic za Twoimi plecami i
    bez Twojej zgody.

  • 4. Data: 2006-04-07 12:55:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał wrote:
> [...]
    > się w innym miejscu, tak wiec NIKT nie może tego zrobic za Twoimi plecami i

    No popatrz... Czyli jestem cudotwórca?

  • 5. Data: 2006-04-07 13:03:22
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    wiadomości news:44366147$1@news.home.net.pl...

    > No popatrz... Czyli jestem cudotwórca?

    a udało Cię się to zrobić ? jeśli tak to podziwiam, tak z ciekawości to
    jakie miasto ??

  • 6. Data: 2006-04-07 13:17:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał wrote:

    > a udało Cię się to zrobić ? jeśli tak to podziwiam, tak z ciekawości to
    > jakie miasto ??

    Warszawa, ale nie ma to znaczenia - normalne wymeldowanie w trybie
    administracyjnym.

  • 7. Data: 2006-04-07 17:00:31
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > się w innym miejscu, tak wiec NIKT nie może tego zrobic za Twoimi plecami i

    mam tydzien na zameldowanie? hehe, a co mieszkanie mi ktos kupi?

  • 8. Data: 2006-04-07 17:14:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kjvirtual wrote:

    > mam tydzien na zameldowanie? hehe, a co mieszkanie mi ktos kupi?

    Skoro nie mieszkasz pod mostem, to zameldować się musisz tam, gdzie
    mieszkasz.

  • 9. Data: 2006-04-07 17:57:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Voytas (a może danuta) napisał (a może napisała):
    > czy właściciel mieszkania własnościowego (w tym wypadku moja teściowa ) moze
    > wymeldować mnie z pobytu stałego, sama bez mojej zgody ?

    Nie. Ale może to zrobić urząd na jej wniosek.

    > i co bedzie jesli w dalszym ciągu sie nie zgodzę ?

    Zameldowanie nie zależy od niczyjej zgody. Wynika z ustawy.

  • 10. Data: 2006-04-07 23:05:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał wrote:

    > a udało Cię się to zrobić ? jeśli tak to podziwiam, tak z ciekawości to
    > jakie miasto ??

    Ile lat przespałeś?