  • 1. Data: 2006-04-07 11:35:11
    Temat: Prawa autorskie do zamieszczania w inetrenecie melodyjek,zdjec
    Od: f...@g...com

    Witam mam pytanko mianowicie w internecie jak wiemy jest mnostwo stron
    z melodyjkami, animacjami, zdjeciami czyli tzw. tapetami do telefonow
    komorkowych! chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies uregulowania
    prawne zabraniajace udostepniania oczywiscie komercyjnie tego typu
    rzeczy?? czy np. gdybym zalozyl tego typu portal czy witryne czy moge
    np. sprzedawac wizerunek np. Pudzianowskiego czy Mandaryny w formie
    tapety na telefon lub kawalek jakiegos znanego utworu muzycznego jako
    melodyjke na telefon?? jesli nie to co musze zrobic zeby moc
    sprzedawac tego typu usluge ?? Jak nabyc prawa autorskie ??

  • 2. Data: 2006-04-07 13:32:45
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    f...@g...com napisaB(a):

    > Jak nabyc prawa autorskie ??

    Zapłacić autorowi.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 3. Data: 2006-04-07 18:30:42
    Od: f...@g...com

    tak czyli dajmy na to chcemy dac na strone 500 melodyjek i 500 zdjec i
    kazdego autora nalezy odszukac i podpisac z nim umowe tak?? zastanow
    sie pytanie jest bardziej szczegolowe

  • 4. Data: 2006-04-07 20:07:27
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    f...@g...com wrote:
    > tak czyli dajmy na to chcemy dac na strone 500 melodyjek i 500 zdjec i
    > kazdego autora nalezy odszukac i podpisac z nim umowe tak??

    Tak.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-04-07 20:42:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Paweł Sakowski*
    wypowiedziała te słowa:

    > Tak.

    To jeszcze mało, oprócz tego trzeba pamiętać o prawie korzystania z
    wizerunku tejże Cytrynki ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 6. Data: 2006-04-10 14:51:07
    Od: f...@g...com

    pytam sie ale raczej nie jestescie w temacie to nie tak wyglada
    prosilem o konkretne odpowiedzi a nie domysly

  • 7. Data: 2006-04-10 17:15:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    f...@g...com napisał(a):
    > pytam sie ale raczej nie jestescie w temacie to nie tak wyglada
    > prosilem o konkretne odpowiedzi a nie domysly

    Czy odpowiedź "TAK" jest mało konkretna?

    M.

  • 8. Data: 2006-04-10 17:42:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 10 Apr 2006 07:51:07 -0700, f...@g...com napisał(a):

    > pytam sie ale raczej nie jestescie w temacie to nie tak wyglada

    Skoro wiesz, że nie wygląda tak jak Ci tu piszą, to znaczy że wiesz
    dokładnie jak to wygląda... Więc spieprzaj stąd i nie zawracaj więcej dupy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-04-10 18:04:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *fastest10* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > pytam sie ale raczej nie jestescie w temacie to nie tak wyglada
    > prosilem o konkretne odpowiedzi a nie domysly

    Stary, to jest grupa dyskusyjna a nie książka kucharska. Chcesz
    konkretnych odpowiedzi - idź do wróżki.

  • 10. Data: 2006-04-12 13:52:41
    Od: f...@g...com

    ok spoko to ze chamstwo jest na grupach to wiem!!! dajmy na to ze
    chce sprzedawac wizerunek roznych gwiazd filmu estrady, muzyki itp.
    wszystko oczywiscie jako tapeta na telefon co musze zrobic ?? odpowiedz
    typu ze mam jechac do hollywood , umowic sie z Sylwestrem Stalone i
    podisac umowe lub z jego manadzerem jest bezsensu a to dajecie mi do
    zrozumienia !!! czy sa jakies firmy odsprzedajace prawa autorskie do
    sprzedazy wizerunku ??