  • 1. Data: 2006-04-07 09:31:13
    Temat: szukam radcy prawnego znajacego sie na prawie medycznym
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    witam

    Usilnie szukam radcy prawnego ktory wydalby (odplatnie) opinie w sprawie
    zwiazanej z medycyna. Czy moze mi ktos takiego polecic badz ktos sam
    jest takim radca? Niestety w internecie znajduje co najwyzej nazwiska
    radcow pracujacych w roznych redakcjach pism medycznych ale bez dalszego
    kontaktu. Juz napisalem do redakcji z prosba o dane, ale w miedzy czasie
    szukam tez dalej.

    Jesli ktos moze pomoc to prosze o kontakt tu na grupie badz na email
    'kkarpieszuk' na serwerze 'gazeta.pl'

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 2. Data: 2006-04-07 13:15:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > Usilnie szukam radcy prawnego ktory wydalby (odplatnie) opinie w sprawie
    > zwiazanej z medycyna.

    Widze, ze wyznajesz zasade Niepoprawnego politycznie Artura D. :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-04-07 13:17:41
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

    > Widze, ze wyznajesz zasade Niepoprawnego politycznie Artura D. :)

    Nie wiem kto to. Ale radcy nadal szukam :)