  • 1. Data: 2006-04-07 09:55:02
    Temat: Zaufajmy im
    Od: <b...@n...pl>

    http://rajti.republika.pl/nietykalni.jpg

    boukun

  • 2. Data: 2006-04-07 10:24:58
    Temat: Re: Zaufajmy im
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e15cud$111$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://rajti.republika.pl/nietykalni.jpg

    Zdajesz sobie sprawę, że to podpada pod szerzenie treści antysemickich?

    Masz sporo odwagi podsyłając takie linki akurat tutaj...

    Ja, szczerze mówiąc, czuję się mocno zniesmaczony takimi pseudo-żartami, a
    osoby, które je rozpowszechniają, uważam za intelektualnie i emocjonalnie
    niedojrzałe.

    Nie pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-04-07 10:43:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):
    > Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zdajesz sobie sprawę, że to podpada pod szerzenie treści antysemickich?
    >
    > Masz sporo odwagi podsyłając takie linki akurat tutaj...

    Ale gdzie Ty na tym fotomontażu widzisz antysemityzm? Abstrahując od
    osoby tego całego boukuna i jego jawnie antysemickich poglądów, to na
    tym zdjęciu antysemityzm mogą zobaczyć chyba tylko Żydzi...

    Tygodniki opinii na całym świecie lubują się w okładkach robionych w
    taki sposób. Czy jeśli zrobi się fotomontaż w którym się facetów ubierze
    w sukienki, to będzie to seksizm? A jeśli przyprawi się im okulary, to
    będzie to poniżanie osób z wadą wzroku? Gdyby im dorobić rogi, to
    pewnie byłaby to według Ciebie obraza uczuć religijnych (satanistów)...
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-04-07 10:46:26
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Ślużyński" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osoby, które je rozpowszechniają, uważam za intelektualnie i emocjonalnie

    A czy ty wiesz, ze lepszego prawnika nie ma ode mnie na swiecie. Jeszcze
    zadnej sprawy nie przegralem, a juz kilka wygralem.

    boukun

  • 5. Data: 2006-04-07 10:52:32
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Samotnik napisał(a):

> [...]
    > będzie to poniżanie osób z wadą wzroku? Gdyby im dorobić rogi, to
    > pewnie byłaby to według Ciebie obraza uczuć religijnych (satanistów)...

    Słyszałem ostatnio nową definicję antysemity:
    "Antysemita - osoba nielubiana przez żyda"
    ;)

  • 6. Data: 2006-04-07 10:53:02
    Od: Schwester <j...@c...com>

    b...@n...pl napisał(a):
    > http://rajti.republika.pl/nietykalni.jpg
    >
    > boukun

    Słyszałem, że mają wprowadzić kary do 50000PLN za spamowanie. Mam
    nadzieję, że obejmie to też trollowanie

  • 7. Data: 2006-04-07 10:53:42
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    boukun się rozprzestrzenia po grupach jak katar w przedszkolu ;)
    pl.soc.polityka.wybory już mu się znudziła.
    --
    *****
    Wit

  • 8. Data: 2006-04-07 11:08:08
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości

    > Słyszałem, że mają wprowadzić kary do 50000PLN za spamowanie. Mam
    > nadzieję, że obejmie to też trollowanie

    To sie nazywa zydokracja.

    boukun

  • 9. Data: 2006-04-07 11:37:01
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

> [...]
    > będzie to poniżanie osób z wadą wzroku? Gdyby im dorobić rogi, to
    > pewnie byłaby to według Ciebie obraza uczuć religijnych (satanistów)...

    Chodzi o intencje w jakich był zrobiony ten obrazek.
    A nie chodziło raczej o to żeby pokazać sielską scenkę z życia
    uśmiechniętych Żydów tylko chodziło o to żeby pokazać "o, ci to Żydzi" w
    wyraźnie antysemickim zamiarze.
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-04-07 11:39:43
    Od: <b...@n...pl>

    Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A nie chodziło raczej o to żeby pokazać sielską scenkę z życia
    > uśmiechniętych Żydów tylko chodziło o to żeby pokazać "o, ci to Żydzi" w

    Zyd to Zyd a nie pogrzebacz - Ferdynand Kiepski.

    boukun