  • 1. Data: 2006-04-07 10:54:42
    Temat: Inwestycja wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "Marek" <q...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Dowiedziałem się ostatnio, że moja wspólnota przymierza się do wybudowania pod
    blokiem parkingu. Zasadniczo nie miałbym nic przeciw temu, ale zastanawiam
    się, na co zwrócić uwagę i w razie głosowania bić na alarm. Na początek już
    jedno mnie niepokoi: grunt należy do gminy i wspólnota miałby go chyba
    dzierżawić. Rozumiem, że przed głosowaniem powinienem zarządać umowy
    przedwstępnej lub innego dokumentu, którego by tak łatwo nie mogli zmienić (a
    w szczegónlści ceny dzierżawy). Czego jeszcze mależy wymagać? Kosztorysu budowy?

    Tak osobiście myslę, że ten nowy parking (za moje pieniądze) nie jest
    strasznie palcą potrzebą, bo jak się chce, to jest gdzie w okolicy zaparkować,
    ale są osoby, które jakby mogły, to by do mieszkania smochodem wjechały i w
    związku z tym parkują na trawniakch (po czym się dziwią mandatom).

    Nie znam się na tym, a nie chcę się obudzić pewnego dnia z parkingiem na 3
    stanowiska i czynszaem podniesionym o kilkaset złotych miesięcznie.
    Z góry dziękuję za rady.