    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykorzystanie luki w dzialaniu lottomatu
    Date: Thu, 16 Jul 2009 13:24:38 +0200

    piotr [trzykoty] pisze:

    > Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał

    > To akturat nie jest bzdura. Sam przyznałeś, że kiedyś były, a więc
    > realnie mogą się powtórzyć.

    Były przypadki zamieniania kaset z nominałami, np. zamieniano miejscami
    kasety z banknotami 20 zł i 100 zl, a następnie "znajomy" podchodził i
    wpisywał wypłatę 80 zł.
    To jest inna sytuacja, niż przykład kodu, powodującego wypłatę
    wszystkich pieniędzy. Dlatego napisałem, to, co napisałem.

    > Nie gań Andrzeja za rozmyślanie:) Jedni zastanawiają się na tym co
    > jest, inni nad tym czego nie ma, dzięki temu świat się rozwija ;)

    Andrzej napisał też, ze jemu zdarzyła sie jeszcze inna sytuacja. Nie
    napisze, jaka, a szkoda, bo o rzeczywistych problemach, ciekawie byłoby
    podyskutować. O wymyślonych mi sie nie chce. Ale OK - niech już będzie,
    że nie przyczyniam się do rozwoju świata :)

    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl