  • Data: 2009-07-16 12:06:30
    Temat: Re: wykorzystanie luki w dzialaniu lottomatu
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Jul 2009 13:24:38 +0200, Roman Rumpel napisał(a):

    > Były przypadki zamieniania kaset z nominałami,/.../
    > O wymyślonych mi sie nie chce. Ale OK - niech już będzie,
    > że nie przyczyniam się do rozwoju świata :)

    Zatem nie można liczyć na Ciebie w dyskusji nad sytuacją opisywaną AFAIR
    przez J.Londona gdy pewien młodzieniec podczas gorączki złota zaczął nagle
    wygrywać w ruletkę? Wygrywał bo zaobserwował, że stół się wypaczył z powodu
    bliskości pieca. Ale to przypadek literacki/fikcja i pewnie nie
    skomentujesz...

    PS. faktycznie ciekawe to gdy ktoś _przypadkiem_ odkryje lukę w jakimś
    _systemie_ i ją wykorzysta w celu wzbogacenia się. AFAIK w usiech
    wspomaganie się komputerowym przetwarzaniem danych w grach losowych
    (ruletki, kasyna itd.) jest dlatego karalne jako oszustwo, gdyż klient
    łączący się z maszyną liczącą korelacje w furgonetce narusza zasady
    losowości zakładu.

    --
    pozdro
    poreba