  • 21. Data: 2006-07-07 16:55:20
    Temat: Re: wulgarne zachowanie współpracowników w pracy
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jalepiej równie chamsko im odpowiedzieć. Niestety czasem trzeba się
    > zniżyć do poziomu rozmówcy.

    I co ... uznają za swojego i zaczną bez skrępowania ? Tak czy inaczej
    jesli popada sie w konflikt z współpracownikami, to trzeba ich pokonac
    chytrością.

    W tym przypadku najlepiej chyba nagrac te wypowiedzi, potem je głośno
    puszczac przez głośniki. Jak ktos sie spyta o co w tym chodzi, to trzeba
    powiedziec, ze uznało się je za dobry kawał i pusciło w Internet zeby
    rozsławic firmę. :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 22. Data: 2006-07-07 21:04:21
    Od: "MAX.W" <m...@a...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > puszczac przez głośniki. Jak ktos sie spyta o co w tym chodzi, to trzeba
    > powiedziec, ze uznało się je za dobry kawał i pusciło w Internet zeby

    No własnie pierwsza moja myśl to był internet. Zrobię pewnie stronę
    internetową z nazwą firmy, zamieszczę te "firmowe" wypowiedzi, obok nich
    daty, i dodam tą stronę firmy do wyszukiwarek po słowach kluczowych
    nawzy firmy i jej produktów. O ile wczesniej sie nie zwolnię. Ale czy za
    umieszczenie tego w internecie nie grozi jakaś odpowiedzialność karna?

  • 23. Data: 2006-07-07 21:31:13
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > nawzy firmy i jej produktów. O ile wczesniej sie nie zwolnię. Ale czy za
    > umieszczenie tego w internecie nie grozi jakaś odpowiedzialność karna?

    Ktos moglby sie poczuc zniesławiony ... ale w koncu niby zniesławienie
    polega tez na pomówieniu, a materiały przeciez będą prawdziwe ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 24. Data: 2006-07-07 21:35:10
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > nawzy firmy i jej produktów. O ile wczesniej sie nie zwolnię. Ale czy za
    > umieszczenie tego w internecie nie grozi jakaś odpowiedzialność karna?

    No i trzeba pamietac, aby na materiale nie dało się zidentyfikowac
    konkretnej osoby.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 25. Data: 2006-07-08 08:31:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Ktos moglby sie poczuc zniesławiony ... ale w koncu niby zniesławienie
    > polega tez na pomówieniu, a materiały przeciez będą prawdziwe ...

    nie wprowadzaj goscia wblad, jezeli podnosi zarzut prawdziwy
    niepublicznie to wowczas nie ponosi odpowiedzialnosci, jezlei robi to
    publicznie to nie poosi odpowiedzialnosci tylko wowczas gdy robi to w
    interesie społecznie uzasadnionego interesu.

    I wyprzedzajac odpowiedz, na pewno nie jest tym sposob zochawania sie
    pomiedzy wspolpracownikami danej firmy.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 26. Data: 2006-07-08 08:52:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aaa, rozumiem, rozumiem...
    > No i co z tego? Każdy może być o czymś przekonany.

    tylko ze moja racja wynika z tego co Gardocki napisał a jest on dl amnie
    na pwno duzo bardziej wiarygodny niz Ty

    > Ponawiam pytanie, jeśli Ci umknęło. Jak konkretnie chcesz ten zamiar
    > zrealizować?
    > Nie kombinuj, to bez sensu. Jest nagranie jak jeden pracownik wrzeszczy
    > do drugiego, przeklina, wyzywa itp (wątkosprawca nie podał szczegółów).
    > Nagranie nawet rozpoczęte wpół słowa - bluzgający raczej nie powie
    > "uwaga będę obrażał, proszę przygotować dyktafon".

    no i decydujacy moim zdaniem jest moment od ktorego sie rozpoczyna
    nagranie a takze tersc nagrania by wywnioskowac czy bylo to podzeganie,
    nie bede teraz gdybac, zgadywac bo nie ma szczegolow, nie ma nagrania.

    P.