  • 11. Data: 2006-07-07 08:18:37
    Temat: Re: wulgarne zachowanie współpracowników w pracy
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> pisze:

    > No własnie tego kto kogo i do czego podżega i dlaczego to jest
    > podżeganie. OK, teraz mi wyjaśniłeś i zajarzyłem - gadasz bzdury.

    mozesz wskazac w ktorym miejscu bzdury? Czy dla sportu pierd. ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 12. Data: 2006-07-07 10:39:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8l5cr$pr$1@inews.gazeta.pl Przemek R.
    pl> pisze:

    > mozesz wskazac w ktorym miejscu bzdury?
    Czy uważasz, że jak się do kogoś, kto pieprzy do mnie jakieś głupoty odwrócę
    się ostentacyjnie plecami, lub lekceważąco machnę ręką to to jest
    podżeganie?? No daruj...

    Jotte

  • 13. Data: 2006-07-07 10:53:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> pisze:

    > Czy uważasz, że jak się do kogoś, kto pieprzy do mnie jakieś głupoty
    > odwrócę się ostentacyjnie plecami, lub lekceważąco machnę ręką to to
    > jest podżeganie?? No daruj...

    uwazam ze prowokacja jezlei ma na celu wywolanie u adresata woli
    poplenienia czynu zabronionego jest podzeganiem, co bys tu nie cudowal.

    P.

  • 14. Data: 2006-07-07 11:09:40
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Raczej nie, bo pokonają doswiadczeniem...
    JaC

  • 15. Data: 2006-07-07 11:13:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8lefe$9pn$1@inews.gazeta.pl Przemek R.
    pl> pisze:

    > uwazam ze prowokacja jezlei ma na celu wywolanie u adresata woli
    > poplenienia czynu zabronionego jest podzeganiem, co bys tu nie cudowal.
    Załóżmy na moment, że masz rację.
    Napisz proszę jakbyś w takim razie zrealizował ten swój zamiar:
    <cit>
    bym udupil taka osobe za podzeganie jezlei chcialby dowiesc np
    zniewazanie czy inne przestepstwo
    </cit>
    Bo to wiesz, udowodnić trzeba, nie wystarczy gadać...

    Jotte

  • 16. Data: 2006-07-07 11:20:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8lf7t$8os$1@news.interia.pl 666 <j...@i...pl>
    pisze:

    > Raczej nie, bo pokonają doswiadczeniem...
    Ba, trzeba dużo ćwiczyć w domu... ;))

    Jotte

  • 17. Data: 2006-07-07 12:47:30
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Na rodzinie czy przed lustrem ?
    ;-)
    JaC

  • 18. Data: 2006-07-07 13:14:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> pisze:

    > Załóżmy na moment, że masz rację.

    Nie, to Ty mozesz zakladac, poniewaz ja jestem przekonany o swojej
    racji. Zgodnie z tym co napisał Gardocki w podreczniku do Prawa KArnego
    podzeganie nie musi miec charakteru słownego, moze byc wyrazone w inny
    sposob, zmierzac jednak powinno do wywolania woli popelnienia czynu
    zabronionego u adresata, tak tez w naszym przypadku by bylo

> [...]
    > zniewazanie czy inne przestepstwo
    > </cit>
    > Bo to wiesz, udowodnić trzeba, nie wystarczy gadać...

    Zawsze wszystko nalezy udowodnic. Ale nie o tym pisalismy.
    Zresztą gdyby nagranie rozpoczete było od samego momentu ataku
    współpracownika to mi by to na km smierdzialo, jezlei natomiast nagranie
    zawieralo by cale zajscie to prawdopodobnie z niego mozna by bylo zamiar
    podzegajacego wywnioskowac.

    P.

  • 19. Data: 2006-07-07 16:19:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8lmnd$gjn$1@inews.gazeta.pl Przemek R.
    pl> pisze:

    > Nie
    Chociaż spróbujmy. Ja wiem, że to ekwilibrystyka myślowa, ale na potrzeby
    czysto teoretyczne chyba nie zaszkodzi.

    > poniewaz ja jestem przekonany o swojej racji.
    Aaa, rozumiem, rozumiem...
    No i co z tego? Każdy może być o czymś przekonany.

    > Zawsze wszystko nalezy udowodnic.
    Ponawiam pytanie, jeśli Ci umknęło. Jak konkretnie chcesz ten zamiar
    zrealizować?

    > Zresztą gdyby nagranie rozpoczete było od samego momentu ataku
    Nie kombinuj, to bez sensu. Jest nagranie jak jeden pracownik wrzeszczy do
    drugiego, przeklina, wyzywa itp (wątkosprawca nie podał szczegółów).
    Nagranie nawet rozpoczęte wpół słowa - bluzgający raczej nie powie "uwaga
    będę obrażał, proszę przygotować dyktafon".
    A Ty masz udowodnić prowokację, bo chcesz udupić podżegacza(sic!)
    Słuchaj, jak chcesz coś odpowiedzieć, to z sensem i logicznie (po prostu
    powiedz jak to byś usiłował udowodnić) bo nie dość, że to już spory off
    topic, to jeszcze flejm się zrobi.

    Jotte

  • 20. Data: 2006-07-07 16:24:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>