eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami (czyt. wiatrakami) › Re: wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnika mi ( czyt. wiatrakami)
  • Data: 2005-12-31 12:04:16
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnika mi ( czyt. wiatrakami)
    Od: w...@g...pl (wisp1966) szukaj wiadomości tego autora

    mj napisał(a):

    > ile ja bym dał, aby o tym gdzieś poczytać, albo najlepiej znaleźć osobę,
    > która takie próby ( z odcięciem CO ) czyniła...
    >
    > pozdrawiam
    > mj

    Sluze uprzejmie wszelkimi informacjami - wlasnie mojego kolege odcieto
    od ogrzewania wspolnoty (aczkolwiek nie z powodu nieplacenia).
    pzdr
    A.
    P.S. Jak zwykle - po szczegolowe info zapraszam do mojego kolegi na
    priv: v...@g...pl
    Jesli wszyscy chca cos wiedziec - poprosze go, zeby pisal na grupe.
    pzdr
    A.