eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnikami (czyt. wiatrakami) › Re: wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnika mi ( czyt. wiatrakami)
  • Data: 2005-12-31 12:07:47
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa - walka z dłużnika mi ( czyt. wiatrakami)
    Od: w...@g...pl (wisp1966) szukaj wiadomości tego autora

    mj napisał(a):

    > a swoją drogą to ciekawe jak to wygląda gdy się jakiś lokal wykluczy...
    > wtedy zapewne właściciel traci określone prawa, ale jak wygląda styk
    > wspólnoty z "wykluczonym" (naliczanie opłat, remonty itd.)?
    >
    > pozdrawiam
    > mj

    Czegos nie rozumiecie - Wspolnota, to nie Spoldzielnia i tutaj nie mozna
    kogos "wykluczyc". On nadal pozostanie wlascicielem i zachowa wszelkie
    prawa. Odsylam do "Ustawy o Wlasnosci Lokali" - tam jest wiekszosc
    rzeczy dotyczacych dzialania Wspolnoty, potem Kodeks Cywilny (rozdzial o
    wspolwlasnosci), a potem inne ustawy (m. in. Prawo Energetyczne).
    pzdr
    A.