  • Data: 2010-08-08 08:22:41
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "Michał" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorry ale opłata ryczałtowa od zameldowanej/zgłoszonej administratorowi
    > osoby to nie jest kwintesencja uczciwosci.

    Nie jest, ale jeśli jest to wspólnota i tak jest ustalone to znaczy że
    większości to pasuje.
    Takie sa zasady - mieszkają dwie osoby, zużywają więcej wody i śmieci. mozna
    założyć licznik wody - jak tak zrobiłem a tylko smieci płaciłem za dwie
    osoby - nikt nic wcześniej nie mówił, ale po co ma mówić:) mieszkały 2
    płaciłem za dwie:)
    Temat okna jest sporny - od takich dupereli się zaczyna...
    pozdrawiam
    Michał