  • Data: 2010-08-08 10:40:30
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MZ napisa?(a):

    > Metry też nie generują zużycia. Powinno się płacić (i w większości tak
    > jest) od ilości osób faktycznie zamieszkujących mieszkanie.

    Od gosci tez? Jesli tak to od ilu godzin gosciny?

    > Dlaczego ktoś mieszkający rzeczywiście sam w trzypokojowym mieszkaniu
    > ma płacić więcej, niż gnieżdżące się w kawalerce stado kilku
    > studentów, z których żaden nie jest tam zameldowany (to przykład "z
    > życia", nie mam nic przeciwko studentom).

    Dlaczego 4 studentow, ktorzy w mieszkaniu tylko spia, piora u mamy a
    jedza na miescie ma placic wiecej niz ktos kto mieszka sam w
    trzypokojowym mieszkaniu i co tydzien przyjmuje gosci z ktorymi wypija i
    zjada tyle, ze studentom wystarczyloby na miesiac? ;)

    j.

    ps. Karta magnetyczna do zamka u bramki w ogrodzonym smietniku i licznik
    wejsc rozwiazalyby sprawe ale wydaje mi sie, ze nasze spoleczenstwo
    niejest jeszcze na tym etapie dlatego lepiej bo praktyczniej ustalac
    ryczalt wg metrazu ;)

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...