  • 11. Data: 2006-07-15 21:11:48
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa a problemowy czlonek
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:2741.000000a2.44b92cd6@newsgate.onet.pl...

    > Jak jesteś członkiem tej wspólnoty to się musisz albo podporządkować
    > ogólnym
    > zasadom.

    tzn jakim? takim ktore ktos inny ustala? kretynizmom utrudniajacym zycie?
    zasady mozna modyfikowac...

    >Albo zrezygnowac z bycia członkiem. Musisz tam mieszkać? Nie musisz. Z
    > łapanki Cie tam wsadzili?.

    aha tzn jestes konformista... byle sie nie wychylac... bo jeszcze ktos ci
    nosek utrze...
    jak cos jest zle tzn ze tak musi byc, bo boisz sie to zmienic...

    przestan trolowac
    Anax

  • 12. Data: 2006-07-15 21:46:30
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > nosek utrze...
    > jak cos jest zle tzn ze tak musi byc, bo boisz sie to zmienic...

    To zmodyfikuj zasady albo się wyprowadz. Bo z tymi regułami co są na pewno nie
    da się nikogo ubezwłasnowolnić. Tomek

  • 13. Data: 2006-07-16 08:43:23
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Tomek napisał:
    > To zmodyfikuj zasady albo się wyprowadz. Bo z tymi regułami co są na
    pewno nie
    > da się nikogo ubezwłasnowolnić. Tomek

    nie widzisz czy rozni sie wladza _wiekszosci_ od wladzy (moze to nie
    najlepsze slowo) _jednej_ osoby?

  • 14. Data: 2006-07-16 11:12:36
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > nie widzisz czy rozni sie wladza _wiekszosci_ od wladzy (moze to nie
    > najlepsze slowo) _jednej_ osoby?
    Oczywiście ze widzę. Jest wielu ludzi upierdliwych, szkodzacym innym. Ale jeśli
    są pewne uregulowania dajace im taką możliwość to nic nie można zrobić. Jestem
    jednym z 6 lokatórow. chcieliśmy mieć domofon. Jedna osoba stwierdziła ze nie
    chce bo nie ma pieniedzy. Dołożyliśmy po 2 dychy i mamy domofon. Może tamta
    osoba nie ma po prostu pieniędzy. Moze jest stara i przekalkulowała ze domofon
    nigdy jej się nie zwroci. Mogą ją próbować zwolnić uchwałą ze nie placi o
    korzysta. Lepiej zebrać na fundusz remontowy o 1/5 mniej niż nic. Pewno jest
    wiele rozwiązań takiego problemu. Ale to które chcą zrobić jest niedopuszczalne
    w tej chwili. Tomek

  • 15. Data: 2006-07-17 11:34:21
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tomek napisał(a):
    [...]
    > Jak jesteś członkiem tej wspólnoty to się musisz albo podporządkować ogólnym
    > zasadom. Albo zrezygnowac z bycia członkiem.

    Z tego co wiem to z bycia członkiem wspólnoty nie można zrezygnować.
    Członkiem wspólnoty po prostu się jest.

    p. m.

  • 16. Data: 2006-07-17 15:58:58
    Od: k...@o...pl

    > Tomek napisał(a):
    > [...]
    >
    > Z tego co wiem to z bycia członkiem wspólnoty nie można zrezygnować.
    > Członkiem wspólnoty po prostu się jest.
    >
    > p. m.
    To źle wiesz. Z bycia członkiem wspólnoty można zrezygnować. Można wykitować
    albo sie wyprowadzić. Nie można zrezygnować z bycia członkiem. Nawet po śmierci
    powiedzą ze dobrze ze ten ch wykitował. Tomek

  • 17. Data: 2006-07-17 16:34:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    k...@o...pl napisał(a):

    > To źle wiesz. Z bycia członkiem wspólnoty można zrezygnować. Można wykitować
    > albo sie wyprowadzić. Nie można zrezygnować z bycia członkiem. Nawet po śmierci
    > powiedzą ze dobrze ze ten ch wykitował. Tomek

    No ale jeżeli nie wyprowadzasz się ze swojego mieszkania, to jesteś
    członkiem wspólnoty i koniec.

    p. m.

  • 18. Data: 2006-07-17 18:15:30
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > No ale jeżeli nie wyprowadzasz się ze swojego mieszkania, to jesteś
    > członkiem wspólnoty i koniec.
    >
    > p. m.
    Jak ci wodka w pracy szkodzi,
    rzuć robotę o co chodzi.
    Czy członkiem ( w tym lepszym znaczeniu) wspólnoty zostaje się z łapanki lub
    nakazu administracujnego? Nie. W normalny Świecie jak są nieruchomości w
    miejscach gdzie żyją normalni ludzie to ich cena jest wysoka. A jak dziadostwo
    mieszka to prawie darmo dają. Co za problem jak się kupuje mieszkanie dowiedzieć
    się o stosunki panujące na klatce. Ta komiczna sytuacja z upierdliwą panią
    przypomina mi protesty mieszkańcow jednego z łódzkich osiedli. Było sobie
    lotnisko. Male, wsiowe, kukuryżniki sobie latały. Kupili sobie ludkowie działki
    przy tym lotnisku. Tanie były bo przy lotnisku. Postawili domy. A teraz lataja
    tam takie duże samoloty. Na dodatek 3 razy dziennie. A za chwilę jeszcze większe
    i częściej bo pas przedlużają i poszerzają. I gwałt sie zrobił że halas. Kto
    normalny kupuje w takim miejscu dzialkę? Kto mormalny kupuje mieszkanie na
    klatce na ktorej jeden lokator trzyma 12 kotów w domu? Tomek

  • 19. Data: 2006-07-17 20:40:18
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nakazu administracujnego? Nie. W normalny Świecie jak są nieruchomości w
    > miejscach gdzie żyją normalni ludzie to ich cena jest wysoka. A jak

    a co w tym wypadku cena ma do rzeczy? ze niby im nizsza cena tym mniej
    ugodowi lokatorzy? a moze to lokatorzy wplywaja na cene w przewazajacej
    czesci?
    a wpadles na to ze cena mieszkania moze byc wysoka bo w dobrej dzielnicy ale
    mimo wszystko mieszkaja tu jeszcze starsi ludzie bo zaraz po wojnie
    zajmowali co sie dalo?

    >Co za problem jak się kupuje mieszkanie dowiedzieć
    > się o stosunki panujące na klatce.

    jest problem bo nie o wszystkim dowiesz sie jako obca osoba przychodzaca z
    zewnatrz i kupujaca mieszkanie..

    >Ta komiczna sytuacja z upierdliwą panią
    > przypomina mi protesty mieszkańcow jednego z łódzkich osiedli.

    rewelacyjne porownanie... gratuluje wartosciowania

    > Kto mormalny kupuje mieszkanie na
    > klatce na ktorej jeden lokator trzyma 12 kotów w domu?

    no pewnie najlepiej ze wszystkiego rezygnowac bo jest jakis problem zamiast
    z nim walczyc...
    jak juz wspomnialem...konformista...w najgorszym wydaniu

    Anax

  • 20. Data: 2006-07-18 19:13:19
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

> [...]
    > z nim walczyc...
    > jak juz wspomnialem...konformista...w najgorszym wydaniu

    Ja twierdzę ze nie ma obowiązku kupowania mieszkania. Ty starasz się mnie
    przekonać ze jest. To sobie kupuj tam gdzie trzymaja 12 kotow, dziadek z
    drugiego piętra zbiera i znosi do domu zlom, a do pani na czwartym ciągle
    przychodza jacyś dziwni panowie z denaturą. Tylko potem nie zawracj nikomu
    gitary ze wszyscy są żli tylko Ty jeden dobry. Jak będziesz chciał kupić
    samochod i akurat do wyboru będą dwa. Ten sam model i rocznik. Tylko jeden nie
    bęzdie chciał zapalić i rdza będzie wszędzie wychodziła a drugi będzie ładny i
    zadbany. I oba w podobnej cenie to kupisz ten gorszy tylko po to, nawet jak w
    umowie będzie " widzialy galy co brały" , żeby do sadu iść że sztuki nowki nie
    sprzedal. Mieszkanie i samochód to taki sam towar. Widzialy galy że jest
    upierdliwy sąsiad to nie kupować. Tomek