    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspolnota mieszkaniowa a problemowy czlonek
    Date: 18 Jul 2006 21:13:19 +0200

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a co w tym wypadku cena ma do rzeczy? ze niby im nizsza cena tym mniej
    > ugodowi lokatorzy? a moze to lokatorzy wplywaja na cene w przewazajacej
    > czesci?
    > a wpadles na to ze cena mieszkania moze byc wysoka bo w dobrej dzielnicy ale
    > mimo wszystko mieszkaja tu jeszcze starsi ludzie bo zaraz po wojnie
    > zajmowali co sie dalo?

    > jest problem bo nie o wszystkim dowiesz sie jako obca osoba przychodzaca z
    > zewnatrz i kupujaca mieszkanie..

    > rewelacyjne porownanie... gratuluje wartosciowania

> [...]
    Ja twierdzę ze nie ma obowiązku kupowania mieszkania. Ty starasz się mnie
    przekonać ze jest. To sobie kupuj tam gdzie trzymaja 12 kotow, dziadek z
    drugiego piętra zbiera i znosi do domu zlom, a do pani na czwartym ciągle
    przychodza jacyś dziwni panowie z denaturą. Tylko potem nie zawracj nikomu
    gitary ze wszyscy są żli tylko Ty jeden dobry. Jak będziesz chciał kupić
    samochod i akurat do wyboru będą dwa. Ten sam model i rocznik. Tylko jeden nie
    bęzdie chciał zapalić i rdza będzie wszędzie wychodziła a drugi będzie ładny i
    zadbany. I oba w podobnej cenie to kupisz ten gorszy tylko po to, nawet jak w
    umowie będzie " widzialy galy co brały" , żeby do sadu iść że sztuki nowki nie
    sprzedal. Mieszkanie i samochód to taki sam towar. Widzialy galy że jest
    upierdliwy sąsiad to nie kupować. Tomek