  • 1. Data: 2006-05-01 01:31:47
    Temat: wojsko i malzenstwo
    Od: taz0 <t...@p...pl>

    Mam pytanie niewiem czy uzyskam na tym forum odpowiedz, ale zaryzykuje.
    Wiec mam 24 lata 10 czewca biore slub. Ja i moja przyszla zona
    spodziewamy sie dziecka (jest w 4 smiesiacu ciazy) ja jestem odroczony
    od wojska do ostatniego maja (odroczenie na podstawie trudnej sytuacji
    rodzinnej). Moja przyszla zona jeszcze poki co pracuje ale chce isc
    chorowac a pozniej na maciezynski. Ja pracuje i mam dosc dobra prace,
    ktorej niechcial bym stracic. Czy mimo tego ze bede zonaty i bede sie
    spodziewal dziecka moga mnie powolac do odbycia zasadniczej sluzby
    wojskowej? Dodatkowo opiekuje sie matka u ktorej stwierdzono raka
    przeszla operacje i zakonczyla chemioterapie a obecnie jest w trakcie
    radioterapi a ja jestem jedyna osoba ktora moze sie nia zajac bo nie ma
    nikogo blisko z rodziny. Prosze o udzielenie mi odpowiedzi jak to jest
    jesli ktos sie orientuje jak to jest i ewentualnie co zrobic zeby nie
    isc do wojska do ktorego wcale nie czuje potrzeby wybrania sie.

    dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-01 07:43:38
    Temat: Re: wojsko i malzenstwo
    Od: rafalg <r...@s...pl>

> [...]
    > jesli ktos sie orientuje jak to jest i ewentualnie co zrobic zeby nie
    > isc do wojska do ktorego wcale nie czuje potrzeby wybrania sie.

    znalazlem via google, ze
    "Odroczyć cię może również opieka nad chorym członkiem rodziny najlepiej
    pow. 75lat lub/i I grupa inwalidzka (należy dołączyć pismo od takiej
    osoby, że Twoja opieka jest dla niej niezbędna i nikt inny o bliższym
    stopniu pokrewieństwa nie może się nią opiekować, trzeba być również u
    takiej osoby zameldowanym)."
    ale nalezy zweryfikowac te informacje.
    Poszukaj o odroczeniach w sieci.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-01 08:52:26
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "taz0" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wiec mam 24 lata 10 czewca biore slub.

    > ja jestem odroczony od wojska do ostatniego maja

    Pogadaj z dowodca - na pewno dostaniesz jakis urlop okolicznosciowy. I
    koniecznie zalatw galowy mundur! - na fotografiach bedzie to ladnie
    wygladalo - bedzie superpamiatka. No i nikt w takiej sytuacji nie bedzie
    zwracal uwagi na zaokraglony brzuszek panny mlodej!

    Pozdrawiam Towarzysze
    SDD

  • 4. Data: 2006-05-01 08:54:25
    Od: taz0 <t...@p...pl>

> [...]
    > wygladalo - bedzie superpamiatka. No i nikt w takiej sytuacji nie bedzie
    > zwracal uwagi na zaokraglony brzuszek panny mlodej!

    rzecz w tym ze niewiem jaki by byl piekny ten mundurek galowy to ja
    wcale nie mam zamiaru isc w kamasze... poprostu nie czuje takiej
    potrzeby... zreszta moja przyszla zona tez nie czuje potrzeby zebym
    szedl do wojska.. chce mnie miec przy sobie... a ja chce byc caly czas
    przy niej i dziecku.

  • 5. Data: 2006-05-01 11:24:02
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    taz0 wrote:

> [...]
    > potrzeby... zreszta moja przyszla zona tez nie czuje potrzeby zebym
    > szedl do wojska.. chce mnie miec przy sobie... a ja chce byc caly czas

    pisz wniosek o odroczenie, a potem sie odwoluj.

  • 6. Data: 2006-05-01 13:13:21
    Od: "MariuszM." <Pieprzcie_sie_rozsyłacze_spamu@1.pl>

    mogliby wrescie zrobić zawodową armie.
    Jaki mamy interes za free bronić to gówniane państwo.

  • 7. Data: 2006-05-01 13:41:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Podpowiem: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=20561 :))

    --