  • Data: 2006-10-15 18:43:17
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:egtu42$foh$1@news.interia.pl...

    Mało się nie poryczałam. Współczuję ci, Twoja żona nie dorosła jeszcze
    do małżeństwa i jest uzależniona od swojej rodziny.
    Pokaż, że jesteż mężczyzną i pomimo, że kochasz dziecko nie chodź tam.
    Nie odezwiesz się jakiś czas, to może jakaś zazdrość w niej się obudzi i
    sama przyleci do Ciebie. Jeśli uzna, że jesteś mężczyzną i dasz jej
    oparcie ("silne ramię"), większe niż ma u matki. Musisz jej postawić
    swoje warunki i nie być pantoflarzem. Kobiety nie szanują, nie kochają
    pantoflarzy. Co innego partnerstwo.
    Wiecej nie będę pisała, bo nie ma sensu.
    Pójdź sobie do kina czy potańczyć na jakąś dyskotekę dla relaksu, staraj
    się nie denerwować, bo szkoda zdrowia.

    Tu nie chodzi o uzalanie sie nade mną.
    Poprostu tam byłem jedynie tolerowany. W miesiac miałem się przyzwyczaić do
    nowej rodziny.
    Przestać krępowac zachowywać się naturalnie. Normalnie zaglądać do lodówki
    do której jeszcze nic nie włożyłem:((
    Byłem pod ciągłą obserwacją!!! Nie mogłem w dzień drzwi do pokoju zamknąć
    ( aby choć normalnie się po jajach podrapać jak chłop) bo to znaczyło że
    zamykasz drzwi więc nie chcesz aby ktoś wchodził. Nie miałem nigdy miejsca
    gdzie można spokojnie usiaść skupić się przemyśleć dzień i sprawy.
    Zrobiłem tak jak napisałaś. Dokładnie tak. Onasilnego ramienia nie
    chciała!!!! Każde moje zdanie opinia była zaraz ścinana na forum jej
    rodziny.
    Jak wyraziłem opinię na temat pieluch tetrowych że w niektórych przypadkach
    są lepsze od pampersów to był krzyk że sam je będę prał!!!
    I prałem je, a jak oczywiście że prałem. Prasowałem też. Mogł bym przytoczyć
    przykładów bez liku.
    Żona zaczeła rodzić w nocy.
    Obudziła mnie. Ona poszła sie myć a ja ubierałem się.
    Weszła teściowa - co się dzieje ?? Mówię że żona rodzi jedziemy do szpitala.
    To teściowa "może obudzę (imię syna) to was zawiezie??" w tym czasie wchodzi
    bratowa żony - co się stało??
    Powtarzam co sie dzieje to bratowa "to może ja obudzę (imię meża- brata
    żony) to was podwiezie do szpitala??"
    U mnie w domu nikt by niezadawał pytań może obudze czy może was
    zawiezie!!!!! Matka by z łóżka ściągneła syna aby wiózł !!!!
    2 samochody w domu a one mnie sie pytają czuy mają obudzić syna lub męża aby
    siostrę ich rodzona zawiózł do porodu !!!!!
    Sasiada bym poszedł obudził a by zawiózł bez pytania.
    Podziękowałem bratowej i tesciowej i zamówiliśmy taxówke którą pojechaliśmy
    do szpitala.
    Ale to wyszło że ja byłem zły!!!! Bo japowinienem był poprosić aby
    obudziły!!!!!
    To chyba najdobitniejszy przykład do czego byłem tam potrzebny, poprostu do
    tego abym mógł ich prosić by mogli sie upajać tym że oto zieć w dupę lizie.
    Jak tak to samochód od teścia to trzeba było poprosić ale przywieźć cwiartkę
    świni z domu to teść sam zaproponował bierz samochód.;)))
    przykłady można mnożyć
    Nie byłem święty i jak każdy mam swoje dobre i złe strony. Jestem uparty
    zawzięty i inne cechy mam które niesą najlepsze alenie dyskryminują mnie
    jako człowieka! A tam nie byłem człowiekiem. Byłem sługą i miałem zapewnać
    zonie tylko komfort materialny i duchowy.
    Czekam na pytania.