  • Data: 2006-10-16 11:10:30
    Temat: Re: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <<<Niestety zbyt późno sie zorientowałem że dla żony to
    małżeństwo nie jest
    założeniem nowej rodziny a tylko moim dołączeniem do jej rodziny.
    W jej kategoriach było: ona mama tata bracia i bratowa i potem ja. >>

    Myślę, że bardzo trafiłeś w sedno w zacytowanych zdaniach.
    Byłerś po prostu b. naiwny. Myslałeś, że będzieto szczęśliwe
    małżeństwo, i że oboje traktujecie sie jednakowo. prawda jak widac
    jest inna.
    Widać, że u twojej zony nie nastapiła jeszcze dojrzałoś na tyle,
    aby zyć w normalnej rodzinie poza mamusią.
    I myślę na tym opieraj swoja obronę.
    Niestetry nic na to nie poradzisz. Nie jestes odosobnionym przypadkiem.

    Nie powinieneś nachodzić żony. Jest za wcześnie. Obie z mamusią
    uważają: żona została tak wymęczona ciążą i porodem a teraz tak
    ogromnie angażuje się w to mamusia. Nie obawiaj się, że dziecko
    się od ciebie odzwyczai. Jest jeszcze b. małe.
    Jedno musisz przyjąć: mamusia będzie zawsze przed Tobą. Nie masz
    innego wyjścia: usisz się z tym pogodzić. Tego nie zmienią nawet
    milionowe prezenty ani naręcza róż. naręcza róż. Twoja zona nie
    może zyć bez mamusi ani mamusia bez niej. Ta druga będzie
    odstawiała rózne teatrzyki przeciwko tobie (swiadomie lubnie) aby
    córka interesowała się nią. Ona zazdrości Ci, że odbierasz jej
    dziecko.
    Teściowa liczyła na to, że będzie miała złota rączkę w domu:
    hydraulika, elektryka, kierowcę.

    Zastanów się nad tym o czym powyżej napisałem. To pozwoli Ci
    rozsądnie działać. Na tych tezach buduj swoje kolejne kroki.
    Zastanów się jak zagrać aby chociaż na chwilę złagodzić
    konflikt. Wykorzystaj na to święta i rocznice.
    I uważaj na to, przed czym przestrzegaj któś wyżej. Nie daj się
    sprowokowac do hałasów i kłótni. Nigdy nie idź do tego domu "z
    marszu". Zawsze przygotuj dokładnie plan działania. Musisz skończyć
    już z improwizacją. Działaj dyplomatycznie. Dyktafon nie zaszkodzi.
    Przy okazji będziesz mógł siebie potem przeanalizować. Każde takie
    katorżnicze wyjście do zbieszonych pań analizuj. Pojawiaj sie tam
    dość częśto. Niech kilega nawet zarejestruje to na kamerze. Nie
    przejmuj się, że ciebie nie wpuszczają. Musisz tam bywać i daj im
    szansę na to, że one też coś ci zrobią na złość. Niech
    powietrze z tego balonu nienawiści czas od czasu zejdzie..
    Życzę powodzenia. Mniej emocji, więcej zdrowego rozsądku.