  • 1. Data: 2002-11-28 13:22:14
    Temat: wieża z mp3
    Od: "Godik" <g...@z...org>

    Od prawie roku toczę batalie z producentem wieży, która ma możliwość
    odtwarzania mp3, niestety odtwarzanie to nie jest doskonałe (jak wszystko) a
    dokładnie to przerywa, zdarza się że co 2,3 kawałek ale z reguły rzadziej.
    Ostatecznie sprzęt był testowany w Warszawie i Nieczech i stwierdzili że
    owszem zdarza się ale nie bardzo mają pomysł jak to rozwiązać. Aktyualnie
    zaczynają się próby pokupowanie mnie gadżetami, co bym nie narzekał. Pytanie
    jest takie: jakie mam możliwości w zakersie odzyskania: albo kosztów, albo
    innego sprzętu o podobnej funkcjonalności?

    Pomocy

    Pozdrawiam
    Godik.

  • 2. Data: 2002-11-28 20:12:41
    Temat: Re: wieża z mp3
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Z tego co piszesz, to odnoszę, że masz spore szanse uzyskania nowego
    sprzętu. Pop prostu tego zażądaj na piśmie. Jak nie pomoże, to udają się do
    Inspekcji Handlowej albo którejś z organizacji konsumenckich.

  • 3. Data: 2002-11-29 09:15:55
    Od: "RoccoM" <r...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > Inspekcji Handlowej albo którejś z organizacji konsumenckich.

    I co oni zrobią? Wpadną i nakrzyczą? Sąd polubowny to piesek bez zębów...

    Pozdr

    RM

  • 4. Data: 2002-11-29 22:15:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    No, jednak trochę mogą. Po pierwsze znają o wiele lepiej prawo, więc mogą
    pomóc. Po drugie, jeśli dojdzie do sądu polubownego, to jego rozstrzygnięcie
    ma w praktyce taka sama moc, jak wyrok. Po trzecie mogą wystąpić w imieniu
    poszkodowanego na drogę sądową w postępowaniu cywilnym i sam poszkodowany
    nie ponosi kosztów tego procesu. Pewnie jeszcze coś mogą, ale mi się nie
    chce wyliczać.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3