eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Wada istotna?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2002-11-28 12:59:42
    Temat: Wada istotna?
    Od: "damian" <d...@p...onet.pl>

    Hey,
    Kupilem kompa w hipermarkecie. Zepsul mi sie 3 razy w tym 3 raz oddalem jako
    rekojmia. Teraz zepsul mi sie po raz 4. Podejrzewam, ze jest to tylko
    bateria, ale faktem jest, ze nie moge pracowac (zawiesza sie przy starcie),
    wiec czy mozna to potraktowac jako wade istotna i zadac zwrotu pieniedzy (z
    tytulu rekojmii)? co jezeli hipermarket powola rzeczoznawce, ktory uzna ze
    to jest wada nieistotna?
    Dzieki za porade,

    damian




  • 2. Data: 2002-11-29 07:54:53
    Temat: Re: Wada istotna?
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>


    Użytkownik "damian" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:as5403$9h$1@news.onet.pl...
    > Hey,
    > Kupilem kompa w hipermarkecie. Zepsul mi sie 3 razy w tym 3 raz oddalem
    jako
    > rekojmia. Teraz zepsul mi sie po raz 4. Podejrzewam, ze jest to tylko
    > bateria, ale faktem jest, ze nie moge pracowac (zawiesza sie przy
    starcie),
    > wiec czy mozna to potraktowac jako wade istotna i zadac zwrotu pieniedzy
    (z
    > tytulu rekojmii)?


    o ile mieścisz się w terminach, to reklamacje możesz złożyć zawsze,


    co jezeli hipermarket powola rzeczoznawce, ktory uzna ze
    > to jest wada nieistotna?

    wtedy sprzedawca będzie mógł niezwłocznie wadę usunąć, lub wymienić towar na
    nowy niewadliwy. Jednakże jeżeli nie zajmie stanowiska co do zasadności
    reklamacji w terminie 21 dni (chyba że strony postanowiły inacaej co do
    terminu) uznaje się że reklamacja została załatiowna na korzyść konsumenta

    > Dzieki za porade,
    >
    > damian
    >
    >
    >
    pzdr

    marek



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1