  • 1. Data: 2002-11-28 12:57:47
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "J.K." <k...@t...gliwice.pl>

    Witam!
    W niedalekiej przyszłości zamierzam rozbudować dom rodziców. Chciałbym
    dobudować kolejne piętro i w ten sposób uzyskać dwa oddzielne mieszkania z
    osobnymi wejściami. Chciałbym zaciągnąć na ten cel kredyt hipoteczny.
    1. Czy aby zaciągnąć taki kredyt jako zastaw musiałbym zastawić w/w dom czy
    też mogłaby to być inna nieruchomość np. inny dom będący moją własnością.
    2. Czy aby zaciągnąć kredyt muszę być współwłaścicielem całego domu czy też
    mogę być właścicielem tylko części dobudowywanej (mieszkania) ?
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2002-11-28 20:18:53
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Na to nie ma przepisu ogólnego. To wszystko zależy od banku, a w każdym może
    być inaczej.