  • 1. Data: 2002-11-28 12:52:29
    Temat: Oszustwo!
    Od: "witowit" <w...@s...pl>

    Witam szanownych grupowiczow!!!!

    Zamowilem w komisie internetowym http://republika.pl/cybergsm_rtv/onas.htm
    telefon siemens c35i - bo cena byla bardzo atrakcyjna - jak sie okazalo zbyt
    atrakcyjna. zamiast telefonu dostalem 8 ksizeczek ze starej serii z
    tygrysem. zaplacilem za to 128 zlotych bo przesylka byla za pobraniem.
    czy istnieje jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy, badz uprzykrzenia zycia
    temu komisowi?

    Prosze o pomoc!

    Z gory dziekuje

    Witowit

  • 2. Data: 2002-11-28 13:09:38
    Temat: Re: Oszustwo!
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > czy istnieje jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy, badz uprzykrzenia zycia
    > temu komisowi?

    Wpierw skontaktuj się z komisem, pewnie to zwykła pomyłka a jak nie to
    dopiero wtedy podejmiesz walkę

    Artur

  • 3. Data: 2002-11-28 13:22:23
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    Na Allegro gość figuruje jako marcin_RTV i ma konto zawieszone, ale zapytać
    warto

    Artur

  • 4. Data: 2002-11-28 13:23:15
    Od: "witowit" <w...@s...pl>

    Ale jaką walke mozna podjąć!!!

  • 5. Data: 2002-11-28 13:26:25
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Ale jaką walke mozna podjąć!!!

    Utwierdź się co do poprawnych danych wysyłającego (adres powinien być na
    opakowaniu) i złuż pozew cywilny, kosztuje to 80 zł, wzory znajdziesz w
    Intenecie

    Artur

  • 6. Data: 2002-11-28 13:46:25
    Od: "Grupki" <c...@o...pl>

    Zglos do prokuratury sprawe.

  • 7. Data: 2002-11-28 14:15:20
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "witowit" <w...@s...pl> wrote in message

> [...]
    > tygrysem. zaplacilem za to 128 zlotych bo przesylka byla za pobraniem.
    > czy istnieje jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy, badz uprzykrzenia zycia

    zgłoś doniesienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury

    ostatnio jest chyba moda na zatrzymywanie internetowych oszustów więc masz
    duże szanse wyjaśnienia sprawy

    ale najpierw spróbuj wyjaśnić ze sprzedającym

    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2002-11-28 20:21:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Zgłoś to NIEZWŁOCZNIE Policji. Tylko w ten sposób może dojść do zablokowania
    odbioru przez niego pieniędzy.

  • 9. Data: 2002-11-29 01:13:16
    Od: "Valentin0" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zgłoś to NIEZWŁOCZNIE Policji. Tylko w ten sposób może dojść do
    zablokowania
    > odbioru przez niego pieniędzy.

    Witam,
    tylko zawiadominie o popelnieniu przestepstwa rodzi jakies nadzieje na ew.
    odzyskanie pieniedzy. Jak najszybciej zloz zawiadomienie o przestepstwie do
    najblizszej jednostki policji.
    Paweł

  • 10. Data: 2002-11-29 06:13:11
    Od: b...@g...pl (Tomas)

> [...]
    > tygrysem. zaplacilem za to 128 zlotych bo przesylka byla za pobraniem.
    > czy istnieje jakas mozliwosc odzyskania pieniedzy, badz uprzykrzenia zycia

    Nie badz taki pewny ze to ten komis jest winny, ja to juz mialem kilka razy,
    raz wyslalem paczke z radiotelefonami profesjonalnymi, paczka doszla lecz ze
    starymi ksiazkami w srodku, dobrze ze odbiorca nie zaplacil wczesniej tylko
    bylo uzgodnione ze dobrowolnie po odebraniu przesylki. Po prostu wierze
    odbiorcy. Stracilem i towar i pieniadze, paczka nie byla jako wartosciowa
    no i reklamacje nie skuteczne. Od tamtej pory wszystko co idzie przez tego
    zlodzieja o nazwie Poczta Polska jest jako przesylka wartosciowa z
    ubezpieczeniem. jakies bydlaki na poczcie pruja paczki, kradna rzeczy a
    wsadzaja ksiazki, tak juz to trwa od wielu lat. Swoje radiotelefony potem
    widzialem u handlarza na bazarze warszawskim przy ulicy Wolumen.

    Ukochany kraj, umilowany kraj,,,,,

    Tomek