  • 31. Data: 2007-06-02 04:25:59
    Temat: Re: widze ze panowie nie dorosli
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam
    ok dotarlo,
    powinniscie wiedzeic ze jest to jednak ewennemennt na skale europejska
    poszukam innego banku
    takiego w ktorym ta "usluga" bedzie darmowa.

    pzdr

  • 32. Data: 2007-06-02 14:44:46
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witam

    we francji zabrania tego sadu najwyzszy-konstytucyjny
    albo jak mu tam
    pewne uslugi banku np. sprawdzanie stanu konta sa darmowe

    pzdr

  • 33. Data: 2007-06-02 15:46:09
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    grubianin napisał(a):
    > we francji zabrania tego sadu najwyzszy-konstytucyjny
    W Stanach wiekszosc ludzi bez problemu moze kupic legalnie bron a w
    Arabii Saudyjskiej kobiety nie moga same (bez towarzystwa mezczyzny)
    prowadzic samochodu. Tylko przypominam ze ta grupa dyskusyjna znajduje
    sie w drzewie .pl.
    --
    badzio

  • 34. Data: 2007-06-04 06:16:44
    Temat: Re: sa 3 automaty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2007 14:51:15 +0200, grubianin napisał(a):

    > sa 3 automaty:
    > 1wplatomat
    > 2wyplatomat
    > 3do sprawdzania i przelewania

    Więc zagadka nadal brzmi: W którym z nich sprawdzałeś saldo?

    1. Nie słyszałem żeby istniała możliwość sprawdzenia salda we
    wpłatomacie. Czyżbym się mylił?

    2. Wypłatomat. Po polsku to się nazywa bankomat. I jeśli chcesz być w
    Polsce rozumiany to używaj właśnie tej nazwy, a nie wymyślaj własnych.
    mBank (ani ogólnie biorąc BRE Bank) nie ma ani jednego własnego bankomatu.
    Bankomaty zlokalizowanie w placówkach tego banku należą do Euronetu. Jest
    to na nich wyraźnie napisane. A w Tabeli Opłat i Prowizji mBanku jest
    napisane ile kosztuje sprawdzenie salda w bankomacie Euronetu.

    3. Zazwyczaj urządzenie to jest nazywane po prostu terminalem
    internetowym. I występuje w dwu postaciach: jako zwykły komputer z
    monitorem, klawiaturą i myszą, albo jako typowy terminal wolnostojący w
    "pancernej" obudowie. I jest to najwłaściwsze urządzenie do sprawdzania
    salda. Jeśli za sprawdzenie salda w takim termanalu policzyli ci opłatę,
    to składaj reklamację - napewno zostanie uznana.

  • 35. Data: 2007-06-04 06:17:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 2 Jun 2007 06:25:59 +0200,
    grubianin <g...@w...pl> screamed:

    > ok dotarlo,
    > powinniscie wiedzeic ze jest to jednak ewennemennt na skale europejska
    > poszukam innego banku
    > takiego w ktorym ta "usluga" bedzie darmowa.

    Może nadszedł czas na sprawdzanie konta przez sieć?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 08:17:43 user up 11362 days, 20:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If at first you don't succeed... So much for skydiving. -- Henry Youngman