    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Date: Thu, 22 Jun 2006 18:16:10 +0000
    <t...@n...lechistan.com> <e78u6g$hlk$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@n...lechistan.com> <e79905$srb$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@n...lechistan.com> <e79faj$poj$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@n...lechistan.com> <e7as3p$87$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@n...lechistan.com> <e7dgrd$t9a$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <e7dnqc$vk$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@n...lechistan.com> <e7dvka$7ma$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No beton...

    Inaczej nie potrafisz, nie?

    > Inicjatorka wątku wyraźnie pisała o niedokończonej robocie i
    > nieopłaconych robotnikach - a nie np. o braku pieniędzy na kosmetyki
    > czy inne duperele.

    Pisała też , że to mąż był upowazniony do korzystania z konta, nie ona.
    Prawo nie przewiduje dostepu zon do kont, kiedy męzowie umieraja, gdyby
    było inaczej, nie miałaby o co pytać.

    > I ja też od początku pisałem w tym kontekście - dokończenia roboty,
    > zapłaty awanturującym się robotnikom. Żeby firma nie upadła i wszyscy
    > zyskali.

    Proponowałeś naruszenie prawa.

    > Naucz się wreszcie czytać wątki w całości i ze zrozumieniem tekstu (i
    > BEZ dopisywania własnych z sufitu wziętych pseudo-interpretacji), albo
    > hajda w Rodopy podłogi pastować!

    Sam się naucz dyskutować jak kulturalny człowiek, a jak nie, to chodniki
    zamiatać albo doły kopać.

    > Jaki zapas?

    Nie, to tylko twoja interpretacja.

    > Zatem "Wiem jednak, że gdyby w naszej społce zszedł jeden ze
    > wspólników, nastąpiłaby kompletna klapa, blokada działalności i ogolny
    > haos." napisały krasnoludki?

    To nie jest "kompletny bajzel".

    > Jak mi się coś nie podoba, to staram się to zmienić. Ty wolisz położyć
    > się i czekać, aż cię dorżną. Co kto lubi.

    Ja się wolę dostosować. Ewolucja dowodzi, że przetrwają Ci, co to
    potrafią.

    > Raz się domagasz rozróżnienia, teraz znowu masz o to pretensje... Może
    > się łaskawie zdecyduj?

    Gdzie się domagam rozróżnienia? To Ty najpierw twierdzisz, ze jest
    równouprawnienie, a potem wyskakujesz z sziowinistycznym "blondi".

    > Tutaj to norma, lamo uciążliwa - ktoś zadaje pytanie, a przy okazji
    > wychodzą dodatkowe komplikacje związane z jego/jej sprawą.

    Normą nie są inwektywy. Ale dalej, wystaw sobie świadectwo, Herbi dał
    się ponieść, ja do twojego poziomu nie zejdę.

    > Ty nie dyskutujesz. Ty imputujesz, przekręcasz - wręcz bezczelnie
    > kłamiesz.

    Np.?

    > Jedyny problem masz ty - bo jak sobie raz jedną urojoną koncepcję
    > wbijesz do tej swojej pustej główki, to potem łomu potrzeba, by ją
    > stamtąd wydobyć i dostarczyć choć odrobinę rzeczywistości.

    Podać ci bejsbola, dziecinko?
    Z tobą faktycznie od jakiegoś czasu nie dyskutuję, tylko staram się
    wyprowadzić cię z równowagi i sobie obserwuję, ile się uda.

    --
    Justyna