  • Data: 2006-06-24 11:28:21
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    >> Inaczej nie potrafisz, nie?
    >
    > Skoro jesteś beton,

    No cóż, nie pomogą doktoraty, kiedy człowiek chamowaty.

    > Poczytaj dalej. O tym 'pączku w maśle'. Zwyczajnie nie chciał zawracać
    > jej głowy firmą i nie przewidział swojego zejścia.

    I nagle niezorientowany kompletnie pączek w maśle, który bladego pojęcia
    o firmie nie ma weźmie i ruszy ją z kopyta. Jakby miała pojęcie nie
    zadawałaby tak podstawowych pytań.

    > Prawo dla ludzi, czy człowiek dla prawa?

    A co to zmienia? W prawie nie ma miejsca na widzimisie.

    > Tak. Wiem. Od początku to zaznaczałem. Nie zauważyłaś, ślepoto?

    Nie, cham_ulcu.

    > I co z tego? Policjant, używając broni palnej przeciwko jakimś
    > uzbrojonym bandytom, też narusza prawo ("kto zabija człowieka..."
    > itepe).

    Policjant akurat ma "licencję na zabijanie" bandytów, zwłaszcza
    uzbrojonych. Nawet ja mogę w pewnych okolicznościach zabić.

    > Ja umiem dyskutować. Sęk w tym, że ty nie dyskutujesz. Ty wygłaszasz
    > swoją teorię i masz w d*.*pie rzeczywistość. Jesteś odporna na wiedzę
    > i trudna do zarąbania. Jak beton.

    Masz jakieś uprawnienia do wydawania takich opinii?

    > Jeśli ktoś lubi wegetować...

    > A gdzie się czepiasz, że nie zrwacam uwagi na płeć?

    No, gdzie? Zaczęło się od zarzutów, ze nie umiem czytać, albo coś. To ci
    odparowałam, ze przyganial kocioł garnkowi, bo nawet nie wiesz, że
    końcówka czasownika -am oznacza rodzaj żeński.

    > Alergicznie reaguję na kłamców. Zaskarż mnie ;-P

    Alergię mozna leczyć. Chamstwa nie.

    > Herbi to taki głupi szczylek, trollujący w okolicy. W sumie bardzo mi
    > tego pajaca przypominasz.

    Och, zaraz sie rozpłaczę. Nie wiem, czy gorszy "trollujący szczylek",
    czy ty.

    > Np. twierdzisz, wbrew faktom, że mam jakieś pretensje do tegesika -
    > podczas gdy ja mu tylko tłumaczyłem, że to co robi jest nielegalne i
    > może potem zostać wykorzystane przeciwko niemu. Czyli de facto mu
    > pomagałem - człowiek uprzedzony będzie lepiej przygotowany.

    Nie tłumaczyłeś, tylko zarzucałeś. A tegesik nie pytał, czy oglądanie
    konta żony jest legalne, tylko o zupełnie co innego..

    > Czyli przyznajesz się do trollowania, ergo jesteś małym, śmierdzącym
    > trollem - CBDO.

    Tak, lubię sobie potrollować jak po drugiej stronie kabla siedzi piiip,
    piiip, piiip.

    Justyna