  • Date: Tue, 20 Jun 2006 21:48:19 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc

    krys wrote:

    > Ale wiesz, tak to można usprawiedliwiać nawet napad z bronią w ręku.

    Serio? No popatrz... Znaczy się jakby ona miała możliwość pobrania z
    konta, to powodowałoby to ryzyko strzelaniny?

    Opowiedz coś jeszcze...

    > Pracownicy swoje pieniądze dostana po sprawie spadkowej, a zleceniodawca

    Albo i nie dostaną - robota nie dokończona, więc zleceniodawca będzie
    mógł żądać zwrotu kasy.

    > ma pecha, że mu właściciel firmy wykonującej zmarł. Zdarza się.

    Masz zadatki na klasycznego, bezduszneg urzędasa.

    > Nie. Proponujesz łamanie prawa. W dodatku w imię tej "wyższej

    Art.26KK

    > konmieczności" dzieci mogą zostać same, bo matke posadzą.

    Za co? Nikt nie poniósł strat, wręcz przeciwnie. Jedyne naruszenie jest
    czysto formalne.

    Myślisz, że jakikolwiek zdrowy psychicznie sędzia wpakuje za to do paki?

    > Co nie oznacza, że istnieją osoby bardziej uprawnione do pieniędzy z
    > _firmowego_ konta, niż żona własciciela firmy.

    Wiesz, jeśli nie jest to jakaś jednoosobowa działalność, to jakiś
    prokurent bo wspólnik musi się znaleźć, więc sytuacja sama się rozwiąże.

    > I pomyśleć, jaki byłeś oburzony, kiedy tegesik obejrzal sobie stan konta
    > żony, bez ruszania czegokolwiek...

    A gdzie napisałem, że byłem oburzony?

    Po prostu stwierdziłem fakt.