  • Data: 2006-06-21 10:38:18
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    krys wrote:

    > Skoro zapewnienie sobie bytu usprawiedliwia wg,,. Ciebie bezprawne
    > pobranie pieniędzy z konta...

    Bo te pieniądze i tak są jej (wspólnota majątkowa) lub i tak jej (i jej
    dzieciom) w większości przypadną - więc różnica jest jedynie formalna.

    To jak przejście pieszego na czerwonym świetle na odcinku ulicy, który
    jest i tak fizycznie wyłączony z ruchu (np. remont). Formalnie przepis
    złamał, ale kto zdrowy na umyśle wlepiłby mu mandat?

    [ciach]

    > A skąd wiesz? Poza tym - mówi się trudno, wypadki chodza po ludziach,
    > równiez po pracownikach. moga swego dochodzic na spadkobiercach
    > pracodawcy? moga.

    Jasne, najlepiej położyć się i poczekać, aż cię biurokracja dorżnie.

    > Mylisz się. Mam zadatki do przestrzegania panujcego prawa.

    Raczej bezmyślnego przezstrzegania litery prawa (i to w oderwaniu od
    kontekstu - czyli innych przepisów).

    > Nie znalazłam tam nic na potwierdzenie Twoich słów, raczej wręcz
    > przeciwnie.

    Widać jest w tobie coś ze ślepego konia, który chciał w Wielkiej
    Pardubickiej startować.

    > Tego nie wiesz. Pieniądze są firmowe i może ich jeszcze braknąć na
    > opłacenie należności.

    Jak poleżą sobie odłogiem parę miesięcy i klienci się wkurzą, to tym
    bardziej zabraknie - bo mogą jeszcze dojść kary umowne (jak ktoś w
    umowie zapomniał np. uwzględnić swój zgon jako siłę wyższą).

    > Nie pytaj mnie co ja myślę o wymiarze sprawiedliwości.

    A coś myślisz? Czy tylko czytasz literki i wykonujesz zawarte w nich
    polecenia?

    > Tym bardziej konto jest nie do ruszenia.

    Właśnie do ruszenia. Przez owego prokurenta wspólnika. Ale IMHO byłaby
    to pierwsza rzecz, jaką by zrobiła inicjatorka wątku - czyli prędzej
    była to jakaś jednoosobowa działalność.

    > A musiałeś napisać : "jestem oburzony", żeby można było zrozumieć Twoje
    > intencje?

    Ty ich najwyraźniej nie zrozumiałeś. Ciekawe dlaczego...