  • Data: 2006-06-21 10:27:27
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi wrote:

    [ciach]

    > I co powiesz - czy bank wstrzymując się z "wydaniem pieniędzy z rachunku"
    > do czasu prawomocnego wyroku z postępowania spadkowego popełnia niegodziwy
    > czyn??
    >
    > OCZYWIŚCIE ŻE NIE - POSTĘPUJE ZGODNIE ZPRAWEM BANKOWYM!!!!

    A czy gdziekolwiek pisałem inaczej, durniu?

    Poproś kogoś, żeby ci poczytał co trudniejsze fragmenty wątku - bo sam
    ewidetnie masz z tym problemy, skoro "przegapiłeś" że mowa jest o
    hipotetycznym nie poinformowaniu banku o zgonie i skorzystaniu z
    ewentualnego pełnomocnictwa.

    Dotarło, czy i na to jesteś zbyt głupi?

    > Każdy posiadacz rachunku bankowego może złożyć tzw dyspozycję na wypadek
    > śmierci i wskazać w niej osobę uposażoną. Osoba taka będize mogła po
    > śmierci właścicela rachunku podjąć bezproblemowo 25 krotność ŚREDNIEJ płacy
    > za ostatni kwartał opublikowany przez GUS. Resztę która znajduje sie na
    > rachunku - bank zatrryzmuje do wyroku ze sprawy spadkowej.

    O, wreszcie napisałeś coś na temat.

    > No i jeszcze co oczywiste - bank MOŻE wypłacić z rachunku osoby zmarłej
    > równowartość zrobienia pochówku w wysokości wynikającej z faktur
    > przedstawionych, jednak nie większej niz zwyczajowo przyjętej w tej "klasie
    > społeczeństwa".

    O tym już było, matole. Musiałaby chyba być królową, żeby starczyło na
    to, o czym pisała.

    [ciach]

    > Ale bredziesz człeku.

    Nie ja bredzę, tylko ty jesteś zbyt tępy, żeby zrozumieć, co się tutaj
    pisze.