  • Data: 2023-10-15 19:06:59
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 października 2023 o 16:07:31 UTC+2 Shrek napisał(a):

    > Normalnie czyli normalnie... Skoro nie można agitować na temat
    > frekwencji, to to czy bierzesz kartę dobijając się do frekwencji czy
    > wręcz przeciwnie jest już wyborem. Więc jak ma być tajne to nie powinny
    > musieć padać takie stwierdzenia jak "bez referendum proszę". To z gubsza
    > tak samo jakbyś prosił na przykład kartę bez tuska (kandydat losowy).

    Jeszcze się okaże, że w ogóle póhścue lub nie
    jest agitacją frekwencyjną.
    Bo przecież inni widzą z okna czy idziesz czy nie.
    Albo widzą kolejkę.
    U mnie przed wejściem do komisji kolejka,
    myślę "kuźwa co się dzieje", a to "dopisywacze",
    a jedna rozsądna pani z komisji lata wzdłuż
    kolejku i wyłuskuje "normalnych",
    czyli zameldowanych.

    Co do dwóch głosowań - dokładnie się nie przyjrzałem,
    bo spis przykryty stencil maską (pewnie RODO),
    ale wyglądało, że miejsce na dwa podpisy,
    w jednym się podpisałem, w drugie wpisała pani.

    Myślałem, że będzie książeczka, a tu płachta - A2 było? ;>
    Za to do Senatu mogli dać A5 ;>