  • Data: 2023-10-15 22:35:09
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 15 października 2023 o 22:23:48 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Być może... W sumie po co?

    Żona też coś takiego mówiła o paskach.
    Ja nie zauważyłem, za krótka piłka była, 2 kandydatów ;>
    Pewnie po to, żeby było inaczej niż do Sejmu.
    Pewnie taniej niż gdyby dawać całą żółta kartkę,
    bo ten żółty pasek po prostu nadrukowany.
    Ale pamiętajmy, że te wybory robił były pis,
    więc pewnie było drożej ;>