  • Data: 2020-07-16 15:51:22
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f104373$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 16.07.2020 o 10:28, J.F. pisze:

    >Nie mnie oceniać, co powinien. Wyjaśniłem przyczyny zaistniałego
    >stanu
    >rzeczy.

    >Ale może na rozprawie wyszły nowe nieznane wcześniej okoliczności?

    Srednio malo prawdopodobne - przeciez prokurator powinien dysponowac
    calym materialem dowodowym, a jak cos wyjdzie, to nierzetelny był.

    No chyba, ze rzetelny adwokat wyszuka jakis alkoholikow na swiadkow,
    czy zapis z monitoringu, co to w prokuraturze sie zagubil ..

    >Między Bogiem, a prawdą, to sam fakt poruszania się "na kogutach" nie
    >daje prawa taranowania pojazdów po drodze.

    ale daje prawo nie przestrzegania niektorych przepisow, wiec czy
    mozesz zarzucic, ze jechal 60 km/h a nie 50, wyprzedzal na
    skrzyzowaniu itp ..

    >W znanych mi wypadkach, jeśli
    >chodzi o kierujących karetkami, strażami pożarnymi i radiowozami
    >przeważnie orzeka się winę kierującego pojazdem uprzywilejowanymi.

    W polowie pewnie slusznie, w drugiej polowie ... nie jestem
    przekonany.

    Gdzies mi zaginal link do youtuba jak radiowoz wyprzedzal na
    skrzyzowaniu, nagrane przez jakiegos rosyjskojezycnego kierowce - a
    szkoda.

    ale np cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=fHF-G72LOfM

    J.