  • Data: 2020-07-16 19:20:46
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2020 o 19:04, WS pisze:

    > e, w moto zony jest, CBF600s z 2005, wg wiki byl w standardzie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CBF600#First_gen
    eration_(2004%E2%80%932007)_-_code_PC38

    Piszą że w standardzie tylko dla jednej z wersji, dla pozostałych dwóch
    w opcji.

    > ale faktycznie opowiesci typu "polozylem moto i dzieki temu udalo mi sie uniknac
    wypadku" to bajki w 99%, jakos hamowanie na kolach jest sporo skuteczniesze niz d...
    po asfalcie ;)

    No i nie da się niezauważyć, że u nas w "klubie" masszyny kładą zwykle
    ci bez absów;)

    --
    Shrek