  • Data: 2020-07-16 19:17:57
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2020 o 10:28, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz - czy mi sie wydaje, czy pisales wczesniej, ze jak nie ma
    > sprawy, to nic nie mozna ?

    Bo to zależy od tego na co odpisywał;)

    BTW - dziś gadałem z jednym kulsonem dzielnicowym - zgłoszenie
    wykroczenia. Jego niemoc dzieli się na dwa etapy:

    - dopóki nie będzie zgłoszone wykroczenie to on nic nie może, bo nie ma
    zgłoszenie (nic w sense nawet mu ponoć rozpytaywać nie wolno - po prostu
    nic).

    - jak zostanie zgłoszone wykroczenie, to on już nic nie może, bo to
    wydział wykroczeń a nie dzielnicowy.

    - myślałem, że może w takim razie może coś w czasie zgłoszenia, ale to
    też nie on. Jaką w takim razie pełni rolę, skoro nic nie może nie
    potrafił mi odpowiedzieć.

    - a tak poza tym to on nic nie wie i nie może, bo mu się komórka zepsuła.

    To jest kurwa żenada - takie coś nosi mundur a potem płacze do
    słuchawki, że on to w zasadzie nic nie może, a nawet jakby mógł, to nie
    zrobi, bo jak on patoli uwagę zwróci to oni - uwaga kurwa! - to oni go
    nie słuchajom:( To na co komu takie kulsony?

    --
    Shrek