  • 1. Data: 2004-04-22 20:34:18
    Temat: waloryzacja kaucji mieszkaniowej - wydział
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    w jakim wydziale powinna być prowadzona sprawa o waloryzacje kaucjii
    mieszkaniowej (żądana kwota do 5.000zł.) po wykupie wynajmowanego wczesniej
    mieszkania, czyli inaczej czy stosujemy przepisy o postępowaniu
    uproszczonym?

    wowka

  • 2. Data: 2004-04-22 20:41:41
    Temat: Re: waloryzacja kaucji mieszkaniowej - wydział
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    wowka wrote:
> [...]
    > mieszkaniowej (żądana kwota do 5.000zł.) po wykupie wynajmowanego
    > wczesniej mieszkania, czyli inaczej czy stosujemy przepisy o

    Jeśli dobrze pamiętam, to to idzie w uproszczonym. Ale równie dobrze może to
    zależeć od sądu, bo przepisy są ciut niejasne.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-22 20:47:06
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli dobrze pamiętam, to to idzie w uproszczonym. Ale równie dobrze może
    > zależeć od sądu, bo przepisy są ciut niejasne.

    no własnie, z kilku sądów wiem, że wszystkie robią w cywilnym, jedynie
    jeden w grodzkim. Jest orzeczenie SN, że powinno być w uproszczonym,
    jednakże część sędziów się z nim nie zgadza uważając, ze waloryzacja kaucji
    nie jest roszczeniem wynikającym wprost z umowy najmu, jak np. zapłata
    czynszu. Problem wiec pozostaje dlatego pytałem o Wasze zdanie.

    wowka