  • 1. Data: 2004-04-22 20:00:49
    Temat: prosze o pomoc (troche dlugie)
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    Witam

    Dzisiaj mialem niestety okazje spotkac najbardziej nieprzyjemnego policjanta
    swiata.
    A mianowicie zostalem zatrzymany i ukarany za wyminiecie w niedozwolonym
    miejscu.
    Sytuacja wygladala nastepujaco:
    http://www.vlo77.webpark.pl/wyprzedzanie.jpg
    Przedemna wyprzedzala skoda i zostala zatrzymana za przekroczenie szybkosci
    ja natomiast za wyprzedzanie.
    Od miejsca wyprzedzania do miejsca gdzie stala policja jest ok. 400 metrow.
    Z miejsca gdzie stoji ciezko dostrzec skrzyzowanie a co dopiero gdzie byl
    dokonywany manewr wyprzedzania.
    Kiedy zaczalem mowic ze przeciez zaczalem manewr w dozwolonym miejscu
    oburzony policjant od razu zaczal mowic ze skieruje sprawe do sadu ... nawet
    nie powiedzial jaki mandat mi grozi.
    Kiedy sie zapytalem o mandat drugi policjant powiedzial ze za to wykroczenie
    jest od 100 do 500zl wtedy pierwszy mowi ze on ma swoj taryfikator i
    wyciagnal ksiazeczke i pokazal 300zl i ze nie moze byc ani mniej ani wiecej.
    Nie zgodzilem sie z tym, poniewaz uwazam ze nie zlamalem przepisow.
    Tymbardziej ze jechal ze mna moj wujek i moze poswiadczyc. Policjant
    stwierdzil ze ma numery samochodu "żuka" i ze on poswiadczy jego wersje.
    Moje pytanie jest nastepujace czy mam jakies szanse przeciwstawieniu sie
    policji sadzie grockim? do czego moge sie odwolac.
    I jeszcze jedno do miejsca zdarzenia doszlo w Lesznie a ja jestem z Legnicy.
    Gdzie bede wzywany do zlozenia zeznan oraz gdzie sie odbedzie ewentualna
    rozprawa ? I jesli mam jechac do Leszna na zlozenie zeznan to czy moge
    przeniesc to do Legnicy ?

    Z gory bede wdzieczny za wszelkie sugestie

    Dziekuje za pomoc

    pozdrawiam

    P.S
    I zycze jak najmniej takich niemilych sytuacji

  • 2. Data: 2004-04-26 21:33:40
    Temat: Re: prosze o pomoc (troche dlugie)
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    vlo wrote:

> [...]
    > policjanta swiata. A mianowicie zostalem zatrzymany i ukarany za
    > wyminiecie w niedozwolonym miejscu. Sytuacja wygladala nastepujaco:

    Ile razy jeszcze to wyslesz?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin