  • Data: 2009-01-24 21:34:05
    Temat: Re: wada auta uzywanego po 8 miesiacach.
    Od: LEPEK <a...@s...na.dole> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:

    > Nie znam faceta, ale znajac troche zycie przewiduje, ze po prostu rozesmeije
    > Ci sie w twarz :)

    No widzisz - mi gość oddal kasę, ja jemu sprzęt w dość podobnej sytuacji
    (też wadliwa głowica, tyle że nie pęknięta, ale naprawiana dość
    nieudolnie po demolce). Są jeszcze ludzie na tym świecie (bo do tej pory
    nie mam pewności, czy on o tym wiedział).

    Pozdr,
    --
    L E P E K - P r u s z c z G d a n s k i
    no_spam [maupa] poczta [kropka] fm