  • Data: 2018-12-15 07:27:10
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tak to chyba działa i w innych grupach społecznych. Kasa i
    > stabilizacja socjalna spycha na dalszy plan inne tematy. nie potrafię
    > konkretniej ocenić bo nie czytam tego forum.

    Ale inni nie domagają się za to szacunku. I nie na ogół nie są
    hipokrytami (przejdziesz na czerwonym albo otworzysz piwko mandat -
    takie jest prawo - policjant weźmie lewe L4 - on walczy z systemem i o
    nalezny szacunek służby - należy się podziw).

    > Spora część na forum. Ile w rzeczywistości nie wiemy.

    Czego nie wiesz? Psia grypa nie jest jednostką sklasyfikowaną medycznie.
    No i wyzdrowieli w 1 dzień (nawiasem mówiąc równie bezprawnie jak
    zachorowali).

    > Ale pewnie prawdą
    > jest, że przeciętny przedstawiciel grupy zawodowej od której spodziewa
    > się co bardziej ambitnego etosu, nie odbiega w żaden istotny sposób od
    > przeciętnej krajowej.

    Odbiega - niestety na minus. Zwłaszcza ci, co z nimi na co dzień masz do
    czynienia. Bez jak - ani kasa, ani "prestiż", ani "profil idealnego
    policjanta służby patrolowej" nie preferują raczej wybitnych jednostek.
    Nie dość, że ma wejściu masz dobór negartywny, to w czasie służby
    wszelkie objawy nadmierego myślenia są po prostu tępione. Kiedyś
    wrzucałem wypoowiedz _rzeczniczki_ która zapytana o samochodu parkujące
    w sposób uniemożliwający noralny przejazd ... wypaliła niepytana, że
    należ mandatować tych co imijają je po podwójnej ciągłej. Rzeczniczka -
    teoretycznie njbardziej wygadana i trzeźwo myślaca w jednostece!

    > Pewnie nie zwisa, ale pewnie nie zwisa na tyle, że się nie wychylą.

    No to niech dalej zajmują się wyrabianiem statystyk i podlizywaniem
    władzy, tylko niech nie oczekują za to szacunku u obywateli - jasno i
    uczciwie.

    > My przynajmniej (na ogół) niczym istotnym (jeszcze) nie ryzykujemy
    > krytykując pis.

    Co najwyżej, że jakiś kulson zezna, że go białą różą pobiłeś. Tobie
    rzeczywiście mało grozi, bo zdaje się za granicą siedzisz. Jak jakiś
    obywatel sądzie, że przecież pis nic mu nie zrobi, to moją żonę na
    przykłada zwolnił wróć - wygasił stosunek pracy w czasie urlopu
    macierzyńskiego. Większość pewnie mysli, że sprawa sądów jest dla nich
    jakaś abstrakcyjna i dotyczy przestępców. A tu masz - idziesz do sądu
    sąądzić się z rządem, a tam szefem sędziego i prokuratora jest ten sam
    ministster. Więc nie - pis jest groźny i policję polityczną należy tępić
    a nie twierdzić, że to w sumie noralna sprawa.

    Shrek

    Shrek