  • Data: 2018-12-18 01:49:18
    Temat: Re: uzasadnione podejrzenie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale inni nie domagają się za to szacunku. I nie na ogół nie są
    > hipokrytami (przejdziesz na czerwonym albo otworzysz piwko mandat -
    > takie jest prawo - policjant weźmie lewe L4 - on walczy z systemem i o
    > nalezny szacunek służby - należy się podziw).

    Nie domagają się jakiegoś ekstra szacunku, raczej braku opluwania, które
    odbywa się dośc bezwarunkowo z grubsza tylko dlatego, że jest tam tez
    trochę dupków.

    > Czego nie wiesz? Psia grypa nie jest jednostką sklasyfikowaną medycznie.
    > No i wyzdrowieli w 1 dzień (nawiasem mówiąc równie bezprawnie jak
    > zachorowali).

    Nie czytałem konkretnych wypowiedzi ani nie byłem na tym forum abym sam
    mógł sobie wyrobic zdanie.

    > Odbiega - niestety na minus. Zwłaszcza ci, co z nimi na co dzień masz do
    > czynienia. Bez jak - ani kasa, ani "prestiż", ani "profil idealnego
    > policjanta służby patrolowej" nie preferują raczej wybitnych jednostek.

    Opowiedz prosze o tych co mają z nimi na codzień do czynienia, bo to będzie
    nowy element w naszych małych dyskusjach :)

    > Co najwyżej, że jakiś kulson zezna, że go białą różą pobiłeś. Tobie
    > rzeczywiście mało grozi, bo zdaje się za granicą siedzisz. Jak jakiś

    Pozwól, że nie będe im podpowiadał.

    > obywatel sądzie, że przecież pis nic mu nie zrobi, to moją żonę na
    > przykłada zwolnił wróć - wygasił stosunek pracy w czasie urlopu
    > macierzyńskiego. Większość pewnie mysli, że sprawa sądów jest dla nich
    > jakaś abstrakcyjna i dotyczy przestępców. A tu masz - idziesz do sądu
    > sąądzić się z rządem, a tam szefem sędziego i prokuratora jest ten sam
    > ministster. Więc nie - pis jest groźny i policję polityczną należy tępić
    > a nie twierdzić, że to w sumie noralna sprawa.

    A nauczyciele tez powinni gremialnie odmówić świadczeń z powodu
    kretynizmów serwowanych regularnie przez MEN? Zgadzając się wdrażaj
    program indoktrynacji u podstaw. A zobacz na takich szyszko-lesników, ci
    to dopiero są propisowscy. Tępic nalezy, ale ponownie, nie kazdy może
    sobie pozwolic na otwarty sprzeciw, szczególnie w takich służbach jak
    mundurowe.

    --
    Marcin