  • Data: 2010-12-01 08:12:14
    Temat: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie sądź innych po sobie. Ty może byś szukała haków.

    :-) I byłoby to zgodne z moim poglądem, że jego droga jest jego, a
    odśnieżanie dojazdu to mój problem, bo sobie kupiłam działkę tak a nie
    inaczej położoną.

    > Ja nie - dla mnie to tylko argument w dyskusji.

    Argumentem w tej dyskusji jest konkretna suma zaproponowana właścicielowi
    drogi. Jak odmówi, możesz jeszcze zapytać, co ewentualnie skłoniłoby go do
    zmiany decyzji.

    > Ty łaskawie raczyłaś to zacząć tym swoim "homo sovieticus".

    Odniosłeś to do siebie? To widocznie się poczuwasz.
    Co ja napisałam, wiem.
    J.