  • Data: 2010-12-03 07:14:25
    Temat: Re: błąd podstawowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2010 19:42, Marcin D pisze:
    > Od samego początku wychodzisz z błędnego założenia, że prywatnej drogi nie
    > mozna z zyskiem sprzedać. Radzę zapoznać się choćby z tym artykułem:
    > http://www.rp.pl/artykul/71793.html

    Hmm... Interesujące. No nic, kolejna ustawa do przeczytania, pooglądam
    sobie też nowy plan - może da się zachęcić gminę do wykupienia?

    Mi to rybka.

    [ciach]

    > Na twoim miejscu nie liczyłbym wiec na to, że właściciel odda za darmo coś
    > wartego pewno z pareset tysięcy.

    To nie Warszawa - ziemia nie jest aż tak droga ;)

    Paredziesiąt - może. Swoją szosą mam wrażenie, że może stawiać okoniem
    nawet, jakby gmina chciała kupić. Jest troszeczkę ;) uparty - podobnie
    jak ja ;)