  • Data: 2010-11-30 11:06:19
    Temat: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2010 11:51, PH pisze:

    > może gmina nie chce przyjąc drogi nawet za symboliczną złotówkę, gdyż
    > twierdzi że nie bedzie brała sobie na głowę strupa w postaci czterech
    > upierdliwych mieszkańców którzy zaraz będa chcięli asfalt, chodnik,
    > oświetlenie itp. (u mnie gmina przestała przejmować takie drogi)

    Ostatnio jak badałem sprawę - chciała. Tylko on chciał to sprzedać za
    cenę, jak za górny limit cen działek budowlanych w okolicy.

    > dlaczego??

    Co "dlaczego"? Podatek musi płacić, bo takie jest prawo ;)

    > jak nie masz czasu ani ochoty na odśnieżania, to zlokalizuj lokalnego
    > odśnieżacza. zrzucicie się we czworo na gościa (w sumie pewnie nie wyjdzie
    > drożej niż 100pln/mc czyli 25pln na dom) i Wam odśnieży po każdym opadzie.

    Ochotę to mam, bo lubię ruch, ale jakbym miał np. urlop albo inne
    wakacje... Ale niestety - w odróżnieniu od meneli typu "pestycyd" nie
    mam tyle wolnego czasu.

    Co do zrzutki na odśnieżanie - to oczywiście też jest opcja (inna opcja
    to odśnieżarka spalinowa "na spółkę"), ale po co się ograniczać w opcjach?

    Jakbym chciał być ograniczony, to bym został "pestycydem" ;->